« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
جهان
یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی محل تجمع نیروهای منصور هادی و شبه نظامیان را در پادگاه الخنجر در استان الجوف را هدف گرفتند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل فارس؛ گزارش عمده‌ای از تحولات میدانی یمن طی بیست و چهار ساعت گذشته در زیر آمده است:

جنگنده‌های ائتلاف سعودی سحرگاه امروز چهارشنبه محله‌های مسکونی صنعا را بمباران کردند که با کشته و زخمی شدن دستکم یکصد نفر از شهروندان همراه بود.

به گزارش وبگاه خبری العهد یمن به نقل از یک منبع امنیتی، طبق آمار اولیه حملات هواپیماهای ائتلاف به مرکز و دانشکده پلیس شهرستان شعوب در صنعا و پیرامون کاخ ریاست جمهوری به سمت سفارت روسیه با کشته شدن دستکم ۱۲ نفر از زندانیان تحقیقات جنایی و زخمی شدن ۸۰ نفر دیگر همراه بود.

این منبع افزود: عملیات نجات و یافتن اجساد قربانیان هنوز در حال انجام است و به احتمال زیاد شمار قربانیان را افزایش می‌دهد، چون هنوز تعداد زیادی از قربانیان زیر آوار هستند.

منبع امنیتی یمن تاکید کرد: هواپیماهای سعودی در هفت نوبت پی در پی مرکز پلیس منطقه شعوب را که در بین محله‌های مسکونی واقع بود بمباران کرد.

این منبع افزود: قریب به ۱۸۰ زندانی در این زندان بودند که بیشتر آن‌ها در جبهه‌های درگیری اسیر شدند و قرار بود طی عملیات مبادله اسرا طی روزهای آتی آزاد شوند.

هواپیماهای ائتلاف سعودی ساعتی قبل نیز در دو نوبت منزل علی عبدالله صالح، رئیس جمهور اسبق یمن را در روستای الدجاج در الحصبه صنعا را هدف شدیدترین حملات خود قرار دادند.

حمله موشکی انصار الله به مقر مزدوران سعودی در تعز

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی در ساعات گذشته محل تجمع نیروهای منصور هادی و گروه‌های مسلح در گردان ۳۵ منطقه پیر پاشا در شهر تعز را با یک فروند موشک بومی زلزال ۱ هدف گرفت.

یک منبع نظامی گفت: در این حمله که پس از رصد تحرکات و مواضع شبه نظامیان صورت گرفت شماری از عناصر صفوف آن‌ها کشته و زخمی شدند.

در همین حال شماری از نیروهای منصور هادی و گروه‌های مسلح در حمله موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان الجوف در شمال یمن کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت: توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی محل تجمع نیروهای منصور هادی و شبه نظامیان را در شهر المصلوب بمباران کرد که با کشته و زخمی شدن شماری از این شبه نظامیان همراه شد و به دنبال آن چندین دستگاه آمبولانس روانه موقعیت مورد حمله شدند.

کمین موفق انصار الله علیه مزدوران سعودی در الجوف

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی محل تجمع نیروهای منصور هادی و شبه نظامیان را در پادگاه الخنجر در استان الجوف را هدف گرفته بودند.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی طی ساعات گذشته طی یک عملیات کمین محکم مواضع نیروهای منصور هادی و گروه‌های مسلح را در منطقه عسیلان استان شبوه را هدف گرفته و آن‌ها را متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی کردند.

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای منصور هادی و شبه نظامیان و انهدام یک خودروی زرهی و تجهیزات نظامی آن‌ها در این عملیات خبر داد.

این عملیات با پرتاب یک بمب دستی و پرتاب خمپاره به سمت مواضع شبه نظامیان انجام شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: