« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
علمی پزشکی
شرکت فرانسوی تولید کننده شیرخشک به دلیل نگرانی از آلوده بودن شیرخشک‌ها به سالمونلا اقدام به جمع‌آوری محصولات خود کرده است.
آوای رودکوف: مقامات سلامت فرانسه با بیان اینکه از اوایل ماه دسامبر ۲۶ نوزاد در این کشور بیمار شده‌اند اظهار داشتند: شیرخشک تولید شده در شرکت Lactalis به دلیل احتمال مسمومیت سالمونلا جمع‌آوری می‌شود.

این فراخوان برای جمع‌آوری شیرخشک‌های شرکت Lactalis روی تولید محصول و صادرات آن به کشورهایی از قبیل انگلیس، چین، پاکستان، بنگلادش و سودان تاثیر می‌گذارد.

Lactalis یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات لبنی در جهان است. سخنگوی این شرکت گفت: احتمال آلودگی نزدیک به ۷۰۰۰ تن محصول وجود دارد و مشخص نیست چه مقدار از این محصولات آلوده در بازار وجود دارد.

باکتری سالمونلا موجب مسمومیت غذایی می‌شود و علائم آن شامل اسهال، درد شکم و استفراغ است.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، این اولین بار نیست که صنعت تولید کننده شیرخشک موجب‌ ترس و وحشت در بخش سلامت می‌شود. در سال ۲۰۰۸ پس از آنکه شرکت تولید کننده شیرخشک در چین ماده شیمیایی ملامین را به محصولات شیرخشک اضافه کرد شش نوزاد جان خود را از دست دادند و ۳۰۰ هزار کودک دیگر بیمار شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: