« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
جهان
نماینده ایران در سازمان ملل متحد پاسخ ادعای آمریکا در خصوص فعالیت های ایران را داد و گفت: اتهامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازمیزان،غلامعلی خوشرو، نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: اظهارات سفیر آمریکا نشانه بارزی از نقش مخرب، تحریک آمیز و غیرمسئولانه آمریکا است.
 
خوشرو گفت: امروز بار دیگر سفیر آمریکا در سازمان ملل ایران را به ارسال موشک به یمن متهم کرد؛ اتهام بی اساسی که ما قویاً آن را رد کرده و در عین حال، آن را نشانه بارزی از نقش مخرب، تحریک آمیز و غیرمسئولانه آمریکا می دانیم.

وی افزود: شواهد و مدارک ادعائی که امروز به نمایش گذاشته شد، مثل مدارک جعلی و ساختگی است که آمریکا در گذشته در مناسبت های دیگر نیز ارائه کرده است.

نماینده ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: این جار و جنجال ها فقط برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه، شامل حمایت افسار گسیخته و ظالمانه از رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: این اتهامات همچنین با هدف سرپوش نهادن بر جنایات جنگی عربستان سعودی در یمن با مشارکت و حمایت همه جانبه آمریکا مطرح می شود.

خوشرو  یادآور شد: ایران ضمن تأکید بر حق مردم یمن در دفاع مشروع از خود علیه تجاوز، مجدداً اعلام می نماید بحران یمن به هیچ وجه راه حل نظامی ندارد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: