« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
به دلیل نبود فناوری اطلاعات و ارتباطات
مراجعین اداره گاز شهرستان لنده به دلیل عدم دسترسی کارکنان این اداره به سامانه اینترنتی و نبود فناوری اطلاعات و ارتباطات سردرگم می باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛تقریبا همه ی مراجعین به اداره گاز شهرستان لنده به دلیل عدم دسترسی کارکنان این اداره به سامانه اینترنتی و نبود فناوری اطلاعات و ارتباطات در این اداره و در تماس با شرکت گاز شهرستان کهگیلویه سردرگم و مشکلات آنها همچنان لا ینحل مانده است.


صبح امروز در مراجعه به این اداره متوجه شدیم تقریبا همه ی ارباب رجوع این اداره که بعضا برای ثبت نام و بعضا برای اصلاح فیشهای خود و یا صدور المثنی به شرکت گاز مراجعه می کنند از اینکه مشکل آنها حل نشد نگران و از همه مهمتر اظهار شرمندگی رئیس و کارکنان این اداره در مقابل مردم و ناتوانی در گره گشایی از کار آنها بود!!

اداره ی گاز لنده اگرچه با اندک کارکنان خود و چارتی مصدوم از حیث نیروی انسانی  تا کنون در قامت یک اداره ی مستقل ظاهر شده  اما خستگی ناشی از کمبود نیروی انسانی و قطعی شبکه اینترانت و مختل بودن کار فناوری اطلاعات و ارتباطات در این اداره مشکلات زیادی را بوجود آورده که این مهم را می توان از چهره ی تک تک کارکنان این اداره خواند! امیدواریم مدیر عامل محترم شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسولان زیربط  هرچه زودتر  نسبت به حل مشکلات این اداره از جمله کمبود نیروی انسانی حتی به تعداد یک نفر و راه اندازی مجدد سیستم اینترنت یا اینترانت مساعدت لازم را بعمل آورده و مردم این شهرستان را از  مشکلات فوق نجات دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
آفرین بر آوای رودکوف. شجاعانه و استوار پیگیر مطالبات مردم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: