« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: باصدور رای قضایی عامل شکار 10 قطعه کبک معمولی که حین ارتکاب جرم از خود عکس گرفته ودرفضای مجازی انتشار می داد علاوه بر جریمه حقوقی به پرداخت مبلغ 10میلون ریال جزای نقدی (کیفری) محکوم شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  با اعلام این خبر گفت: تصاویر ضبط شده از گوشی متخلف منجر به محکومیت متخلف و صدور رای قضایی علیه مالک آن شد.

هاشمی افزود: مامورین یگان منابع طبیعی شهرستان لنده  مهرماه جاری حین گشت وکنترل ارتفاعات کوه سیاه و سفید لنده یک عدد گوشی تلفن همراه را پیدا میکنند.

وی گفت: مامورین ضمن تنظیم صورت جلسه ای , گوشی تلفن را تحویل اداره اطلاعات نیروی انتظامی می دهند.

وی افزود: درادامه کار باهماهنگی های بعمل آمده با دادستان شهرستان لنده مالک گوشی شناسایی شده , که با حضور آن تصاویری از شکار تعداد 10 قطعه کبک در آن روئیت می شود.

وی گفت : موضوع به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه اعلام می شود.

هاشمی درادامه افزود : براساس تصاویر بدست آمده محیط زیست شهرستان کهگیلویه علیه متهم اعلام جرم می نماید که پس از رسیدگی در مراجع قضایی ,دادرس شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان لنده متخلف را علاوه بر جریمه حقوقی جرم متخلف را به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می نماید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: