« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
عدل هاشمی پور
مایه سعادت ما خاکیان است که به تبع آن سفیران الهی مکتب شهادت را برگزینیم و فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه نماییم تا ضمن ادای وظیفه و احترام به مقام شامخ شهید ، به وصایای گهربارشان عمل کرده و توشه سفر خطیر خویش را قبل از عروج مهیا نماییم .
پایگاه خبری آوای رودکوف:نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمنی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بمناسبت برگزاری کنگره ملی شهید هدایت الله طیب پیامی صادر نمود.

متن پیام مهندس عدل هاشمی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند .

خدای بزرگ را شاکرم  که گذر زمان شان و منزلت شهید را فزونی می بخشد چراکه شهید با درک والا از فلسفه حیات ، مسیر عبودیت را انتخاب و با معبود خویش معامله نموده ، جان خود را نثار و در مقابل، بهشت برین و رضایت پروردگار را دریافت داشته  و سند این معامله قرآن کریم است .
مایه سعادت ما خاکیان است که به تبع آن سفیران الهی مکتب شهادت را برگزینیم و فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه نماییم تا ضمن ادای وظیفه و احترام به مقام شامخ شهید ، به وصایای گهربارشان عمل کرده و توشه سفر خطیر خویش را قبل از عروج مهیا نماییم .
 در روزگاری که فریضه کسب دانش و دانشجویی آنهم در دانشگاههای معتبر جهانی یک رویا بود شهید شاخص کشوری جنت مکان هدایت الله طیب دانش آموخته مکتب خمینی کبیر ، استمرار نهضت حسینی و خط سرخ شهادت را ارجح دانست تا بعنوان الگویی تمام عیار ماندگار گردد .
یادمان شهدا وظیفه ای سترگ ، مقدس ، همگانی و اجری اخروی دارد .
عدم استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن و خدای ناکرده دخیل مسائل جانبی در انجام هرچه باشکوهتر برگزار کردن یادمان و آوازه شهیدان ، گناهی نابخشودنی و کم توجهی به آرمان های آن سبکبالان حریم کبریایی است .
اینجانب بر خود فرض میدانم از تمام کسانیکه در برگزاری این کنگره عظیم و یادمان های مشابه احساس مسئولیت و زحمت کشیده اند بویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ائمه جمعه و جماعات و همه ی عزیزانی که به هر نحو ممکن ایفای نقش نموده اند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم و از صمیم قلب از همه ی عزیزان خاصه بیت شریف شهید طیب و روح بلند آن شهید سعید به خاطر عدم حضورم پوزش می طلبم .
سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای مقام عظمای ولایت و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای را از خدای سبحان مسئلت دارم. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: