« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
در سال تحصیلی جاری محقق‌شد؛
ش۲۷۸ دانش‌آموز مددجوی ساکن در خوابگاههای کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛ امیدوار کار اندیش، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در سال تحصیلی جاری۴۹ میلیون و ۶۵۷ هزار تومان برای ارائه خدمات فرهنگی برای دانش آموزان مجتمع‌های فرهنگی هزینه شده است، گفت: ۲۷۸ دانش‌آموز پسر و دختر در چهار مجتمع فرهنگی پسرانه در دهدشت، دیشموک، بهمئی و یاسوج و یک مجتمع دخترانه در دهدشت از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.  


وی با اشاره به اینکه ۵۱ نفر از دانش آموزان ساکن در خوابگاه‌های کمیته امداد دختر و بقیه پسر هستند، افزود: دانش‌آموزان شهری و روستایی مستقر در این خوابگاه‌ها از خدمات بیمه‌ای روستائیان و عشایر و کارت درمانی بهره‌مندند و در سرفصل آموزش بهداشت، در سال جاری ۱۳ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان برای آنان هزینه شد.  

کار اندیش به توزیع اقلام بهداشتی بین دانش آموزان خوابگاه‌ها اشاره و اعتبار هزینه شده در این خصوص در هشت‌ماهه سال جاری را  ۱۷ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان بیان کرد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته ۳۶۰ دانش‌آموز در خوابگاه‌های کمیته امداد ساکن بودند، بیان کرد: در خصوص ارائه خدمات درمانی رایگان به این دانش آموزان در سال گذشته ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در خصوص توزیع بسته‌های بهداشتی بین دانش آموزان خوابگاه‌ها ۲۳ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان هزینه شد.  

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این خوابگاه‌ها با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم ایجادشده و داشتن معدل بالا، دوری منازل مسکونی از مدرسه یا نبودن مدرسه در محل سکونت از مهم‌ترین شرایط پذیرش دانش آموزان در این خوابگاه‌هاست.

کار اندیش با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی و تفریحی، مهارتی و فنی و حرفه‌ای، تربیتی و تحصیلی از مهم‌ترین اقدامات این مجتمع‌ها برای دانش آموزان است، ادامه داد: در این زمینه کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، کلاس‌های تقویتی و رفع اشکال، آمادگی کنکور، طرح معلم یاری و همچنین مطالعه عمومی، آموزش قرآن کریم و احکام، آشنایی با زندگی ائمه اطهار(ع)  و مباحث اخلاقی برای این دانش آموزان برگزار می‌شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: