« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
سخنان مهم حجت الاسلام کیانی اصل در نماز جمعه این هفته سوق:
امام جمعه سوق گفت: قرار بود مسائل اقتصادی مردم حل شود و جوری حل شود که نیاز به یارانه نداشته باشند ولی امروز نه تنها مشکلات حل نشده بلکه دوباره می‌خواهید با دست بردن در جیب مردم مشکلات مردم را بیشتر کنید...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق بیان کرد: ورود به باغهای بهشت، درمان بخل، کلید برکت و زیاد شدن رزق، بیمه کردن مال، محبوب بودن نزد خدا، سبب استجابت دعا و سبب قبولی نماز نشانه کامل بودن دین و ایمان خواهد شد.                             

وی به مشکلات مردم اشاره و یادآور شد: امروز مردم مشکلات زیادی دارند نمی‌شود مشکلات و گلایه‌های مردم را نادیده گرفت، مسئله اشتغال و بیکاری جزء مشکلات مردم است، گرانی قیمت‌ها،کوچک شدن سفره مردم، مفاسد اقتصادی جزء مشکلات مردم است، همه دارند اینها را لمس می‌کنند مخصوصاً طبقات ضعیف اینها مشکلاتی نیست که مسؤولان نتوانند آنها را حل کنند مسئولان توجه کنید امروز مردم دیگر شعار نمی‌خواهند شعار زیاد داده شده آنچه مردم از مسئولان می‌خواهند عمل است حقوق شهروندی خوب است  ولی حقوق شهروندی نباید شعار باشد.

کیانی‌اصل تصریح کرد: حق اشتغال، حق زندگی آبرومندانه اقتصادی، حق بهره‌مندی از هوای سالم، حق فرصت های شغلی برابر، اجرای عدالت، عمل به وعده‌های داده شده مسائل اصلی حقوق شهروندی است و وعده‌هایی که به  مردم دادید چه شد، چرا به وعده ها عمل نمی‌کنید؟ سهام عدالت چه شد چرا اعتماد مردم به مسئولان را از بین می برید اگر قرار بر ندادن بود چرا شعار دادید چرا در چند وعده مردم را امیدوار کردید به سهام عدالت اگر قرار بر دادن بود خوب چه شد چرا این ماه و آن ماه می‌کنید؟ این قبیل مسائل اعتماد مردم به وعده های مسؤولان را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: قرار بود مسائل اقتصادی مردم حل شود و جوری حل شود که نیاز به یارانه نداشته باشند ولی امروز نه تنها مشکلات حل نشده بلکه دوباره می‌خواهید با دست بردن در جیب مردم مشکلات مردم را بیشتر کنید، با گران کردن حامل‌های انرژی و به تبع آن اجناس دیگر قرار بود از این دست به مردم ندهید و از آن دست چند برابر بگیرید و امروز برعکس شد امروز با قطع یارانه ها و گران کردن حاملهای انرژی و به تبع آن گران کردن اجناس دیگر که طرح آن را به مجلس دادید به مردم چیزی که  ندادید هیچ، دست در جیب مردم هم بردید،  می‌خواهید حقوق خودتان را افزایش بدهید و حقوق نجومی بگیرید با گرفتن از جیب مردم، این درست نیست که بگوید نماینده مجلس اگر هیچ کاری هم نکند حقوق 10 میلیونی برای او کم است.

امام جمعه سوق خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی چه شد مردم انتظار دارند شفاف  ببینند که با مفسدین اقتصادی چه کار کردید سران سه قوه وظیفه دارید تلاش کنید کار کنید از حاشیه‌ها بپرهیزید هر شخصی وظیفه خودش را انجام دهد تا مشکلات کشور حل  شوند.

وی گفت: امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند مقام معظم رهبری هم فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند آمریکا خودش هم فهمیده که برای براندازی این نظام هیچ غلطی نمی تواند بکند فهمیده نمی‌تواند این نظام را در خارج از این مرزها از بین ببرد نه با تحریم، نه با تهدید نه با جنگ ،و نه با ترور، امروز مسؤولان آمریکا میگویند ما می خواهیم با کمک عناصر داخلی انقلاب را براندازی کنیم امروز ب‌عدالتی مسؤولان، تبعیض، مفاسد اقتصادی، پارتی بازی، رشوه گرفتن، همه اینها کمک به دشمن است کاری که دشمن نتوانسته است با جنگ و تحریم انجام دهد کاری که دشمن نمی‌تواند با موشک و بمب  انجام دهد برخی با  بی‌عدالتی، با تبعیض، با فساد اقتصادی، با پارتی بازی، با رشوه  گرفتن دارند انجام می دهند اینها به مراتب از موشک و بمب دشمن خطرناکتر است.

وی گفت: امروز هر کسی بی عدالتی و پارتی بازی بکند و دفاع از مفسدین اقتصادی بکند، رشوه خواری و پارتی بازی کند در واقع کمک به دشمن کرده است و اینها همان عناصر داخلی کمک به دشمن هستند. مسئولان مراقب باشید امروز دشمن  می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه بدهد می‌خواهد بین مردم و مسؤولان فاصله بیندازد و اعتماد مردم به مسئولان را از بین ببرد و باید کاری کرد که مردم ببینند مسؤولان به  دنبال رفع مشکلات و مسائل آنها هستند و به مسئولانشان اعتماد داشته باشند.

کیانی‌اصل یادآور شد: البته مردم هم نباید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را نادیده بگیرند باید قدردان پیشرفته ها باشیم انقلاب اسلامی به مردم خدمات بسیار بزرگی را ارائه کرده است در زمینه مسائل مختلف (علمی.اقتصادی. نظامی. سیاسی) علیرغم  مشکلاتی که دشمنان برای ما به وجود آوردند از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم ها و کارشکنی‌ها و ترور نخبگان ولی پیشرفتهای زیادی کردیم بنابراین باید در کنار گفتن نقاط ضعف پیشرفتهای انقلاب و خدمات انقلاب را هم مطرح کرد و قدردان زحمات مسئولان هم باشیم.

منبع/فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: