« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
خدمتي ديگر در حوزه ي سلامت در شهرستان بهمئي
فرماندار بهمئی از تسریع در روند عملياتي و اجرائی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک و بهره برداری از این طرح تا پایان سال 1397 خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛« فرماندار بهمئی »  با اشاره به اینکه ، بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزارمترمربع در دست ساخت است گفت : این طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تا پایان سال آینده (پایان1397) به بهره برداري مي رسد.


« حکمت الله سنایی »  از پیشرفت فیزیکی  55 درصدی بیمارستان شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و در دست اجرا بودن ۵ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از طرح هاي نويد بخش براي  رفع مشكلات مردم اين شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت خبر داد و افزود : ۳ طرح پایگاه سلامت لیکک ، 2 طرح خانه پزشک کفشکنان و ممبی و طرح مرکز بهداشت کت تا هفته دولت در شهریور 1397  به بهره‌برداری می‌رسند.

« وی » با اشاره به ضرورت خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه سلامت و بهداشت و درمان برای مردم شهرستان بهمئی گفت :  مردم این شهرستان به دلیل کمبود بیمارستان با مشکلات تصادف جاده ای و سختی پذیرش در استان های همجوار مواجه هستند که به منظور رفع این مشکل با جديت پيگير رفع مشكلات اين حوزه هستيم.

خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: