« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
بارسلونا به راحتی توانست رئال مادرید را در ال کلاسیکو رفت لالیگا شکست دهد و اختلافش را با سفیدپوشان به 14 امتیاز رساند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایسنا: رئال مادرید و بارسلونا امروز (شنبه) در هفته هفدهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر آبی اناری ها به پایان رسید.

در دقایق نخست بازی کریستیانو رونالدو توانست دروازه بارسلونا را باز کند اما داور آن را مردود اعلام کرد و آفساید دانست. بازی در ادامه درگیرانه پیگیری شد. در دقیقه ۱۰ مهاجم پرتغالی با پاس تونی کروس در شرایط خوبی قرار گرفت اما او تنها به سایه توپ ضربه زد.

آبی اناری‌ها در این لحظات کمی تیم میزبان را تحت فشار قرار دادند. بازی در اختیار مادرید بود و به نظر می‌رسید بارسا عجله‌ای برای رسیدن به گل ندارد. آن‌ها در دقیقه ۱۶ یک حمله نه چندان خطرناک به سمت دروازه مادرید داشتند.

نخستین کارت زرد بازی را تیم مهمان گرفت و داور به خاطر خطا روی لوکا مودریچ به فرمایلن کارت زرد نشان داد. پس از دقیقه ۲۰ توپ و میانه میدان در اختیار بارسا قرار گرفت.

بالاخره مهم‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۲۹ اتفاق افتاد و پائولینیو با پاس لیونل مسی در شرایط خوبی قرار گرفت. با این حال ضربه مهاجم برزیلی را کیلور ناواس با اختلاف نزدیکی به کرنر فرستاد. تنها دو دقیقه بعد رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او را مارک آندره تراشتگن دفع کرد.

مادرید از کرنر نیز بهره‌ای نبرد. در ادامه پاس زیبای مودریچ به رونالدو رسید. فرار مهاجم پرتغالی با پاس به کریم بنزما همراه شد اما مهاجم فرانسوی این موقعیت را از دست داد. در دقیقه ۳۹ بازی ناواس ضربه سر پائولینیو را به خوبی دفع کرد. سپس دو تیم چند بار دروازه هم را تهدید کردند که مهم‌ترین آن ضربه بنزما بود که به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم اشتباهات داوری در این بازی نیز دیده شد. داور یک کرنر به نفع مادرید نگرفت. در این نیمه برخلاف 45 دقیقه نخست توپ و میانه میدان در اختیار بارسا بود. اولین موقعیت به سوارس رسید. مهاجم اروگوئه ای در دقیقه 52 ضربه اش را به دستان ناواس زد. لحظاتی بعد آبی اناری ها به راحتی به گل رسیدند. متیو کواچیچ در یک حرکت عجیب ایوان راکیتیچ را رها کرد و هافبک کروات به راحتی حرکت کرد، توپ با پاس سرخی روبرتو به سوارس رسید و مهاجم اروگوئه ای توانست گل نخست را به نام خود ثبت کند. در دقیقه 57 سوارس یک فرصت گل دیگر را از دست داد و ضربه اش به بیرون رفت. سفیدپوشان در این دقایق اشتباهات عجیبی داشتند.

دومین کارت زرد بازی به سرخیو راموس رسید. مدافع مادرید در دقیقه 58 جریمه شد. بازی بد مادرید ادامه یافت و در دقیقه 62 عجیب ترین لحظه بازی رخ داد. جرارد پیکه یک پاس خوب را برای سوارس ارسال کرد اما او ضربه اش را به دستان ناواس زد. توپ برگشتی با برخورد به بازیکنان میزبان سپس به تیرک برخورد کرد. در ادامه ضربه پائولینیو را دنی کارواخال با دست کنترل کرد و در نهایت توپ با دخالت آبی اناری ها از خط دروازه عبور کرد. داور خطای هند کارواخال را اعلام و او را اخراج کرد. سپس یک پنالتی به نفع بارسا گرفت و مسی به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه ناچو به زمین رفت و کریم بنزما خارج شد. گرت بیل و مارکو آسنسیو نیز به میدان رفتند.

آبی اناری ها توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند. ناواس در ادامه توانست یک بار دیگر ضربه مسی را مهار کرد. میزبان تنها توانست چند حمله نه چندان خطرناک ایجاد کند و بارسا با حفظ مالکیت توپ اجازه کار به میزبان نمی داد.

در دقیقه 76 بیل فرصت گلزنی داشت اما ضربه اش را به دستان تراشتگن زد. او در ادامه فرصت دیگری داشت اما به گل تبدیل نشد. سپس سمدو نتوانست گل سوم بازی را به ثمر برساند. در ادامه تراشتگن درخشید و اجازه گلزنی به سرخیو راموس را نداد. در لحظات پایانی الیکس ویدال که در دقیقه 90 به میدان رفته بود برای سومین بار دروازه مادرید را باز کرد.

در نهایت بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مهمان تمام شد و بارسلونا با 45 امتیاز صدرنشین باقی ماند و اختلافش با رئال مادرید به 14 امتیاز رسید. سفیدپوشان در جایگاه چهارم قرار دارند.

در مهمترین بازی امروز والنسیا برابر ویارئال قرار می گیرد. شاگردان مارسلینو با پیروزی در این دیدار می توانند به رتبه دوم جدول صعود کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین