« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
لنده
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده از برگزاری نشست اجرایی طرح امداد زمستانی، با حضور ادارات شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسئول فوریت های پزشکی در شبکه بهداشت و درمان لنده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مهندس امراله خانی گفت: این نشست با هدف هماهنگی ادارات و نهادهای ذی ربط در شروع طرح زمستانی از  20آذر ماه تا 20 اسفند ماه سال جاری برگزار شد.


وی افزود: در این نشست مصوب شد با توجه به احتمال آبگرفتگی و مسدود شدن راه ها، هماهنگی لازم با اورژانس هوایی انجام تا در مواقع بحرانی در سریع ترین زمان خدمت رسانی به مصدومین انجام شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری لنده آمادگی لازم را جهت پذیرش، مداوا و ارجاع بیماران تا پایان این طرح خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی، ادارات و دستگاه های ذی ربط موظف شدند لیست شماره تلفن پرسنل عملیاتی خود را در این طرح را تنظیم نمایند.

مهندس خانی در پایان ابراز داشت: برای هماهنگی و سرعت عمل در این طرح، طی هفته جاری مانور مشترکی میان ادارات مرتبط برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین