« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
طی حکمی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سراسیاب یوسفی شهرستان بهمئی منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛طی حکمی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، کیان کریمی به عنوان مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سراسیاب یوسفی شهرستان بهمئی معرفی شد.                                                                            

« کیان کریمی مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سراسیاب یوسفی » با اشاره به اینکه ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عهده دار اجرای برنامه های ملی مذهبی در کشور است  گفت : مهم ترین وظیفه شورای هماهنگی ، انسجام ، هماهنگی و عینت بخشی  به حضور یکپارچه مردم در مراسمات ملی ومذهبی است که انشاء الله این امر به نحو مطلوب در بخش سرآسیاب یوسفی اجرائی می شود.  

                                                                                                                              « کیان کریمی » با اشاره به اینکه ، حضور یکپارچه مردم در تمامی عرصه ها و صحنه ها نماد عینی جمهوری اسلامی است ، از زحمات و تلاش های ارزشمند احمد غلامی مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این بخش ، که با تلاشی مستمر و خالصانه در مدت خدمت خویش وظایف محوله را به خوبی انجام دادند تقدیر و تشکر کرد و افزود : پیشبرد فعالیت های شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در بخش سرآسیاب یوسفی به همکاری مردم این بخش ، بخشداری و همه ی دستگاههای فرهنگی و اجرائی نیازمند است.                                                                                                                                             

لازم به ذکر است که شورای هماهنگی در تاریخ 12مراد سال 1359 باهدف انسجام واتحاد و نظم بخشی به  برنامه های ملی تشکیل شده است.

خبر/ مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین