« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
با ارسال نامه‌ای صورت گرفت
بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبا در نامه‌‌ به نماینده مردم رشت در واکنش به اظهارات وی درباره افزایش حقوق نمایندگان اعلام کرد: پاسخگوی عملکرد خود در مجلس باشید تا مشخص شود پول بیت‌المال برای حقوق‌ شما هدر نرفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اعضای بسیج دانشجویی پردیس و هنرهای زیبا یک سنگ پا به غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هدیه دادند و در نامه‌‌ای خطاب به وی عنوان کردند پیرو افاضات اخیر جنابعالی درباره ناچیز بودن حقوق نمایندگان مجلس از جنابعالی دعوت می‌شود تا با حضور در دانشگاه پاسخگوی عملکرد دو سال و نیمه خود در مجلس باشید تا روشن شود به اندازه کاری که انجام می‌دهید حقوق دریافت می‌کنید یا بیت‌المال را برای شما هدر داده‌ایم.

در ادامه این نامه آمده است: بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ شما هدیه‌ای را به همراه دعوتنامه برایتان ارسال کرده که هزینه هدیه از بودجه بیت‌المال صرف نشده است.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: