« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
نماینده کهگیلویه بزرگ خبرداد؛
نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده گفت:عقد قرارداد احداث و تکمیل بیمارستان چرام با بنیاد برکت صورت گرفته و بیمارستان لنده نیز در مرحله توافق با خیرین بوده و البته در این میان پیشرفت بیمارستان بهمئی هم قابل قبول است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، عدل‌هاشمی‌پور در نشست با معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه در حوزه بهداشت و درمان محروم به شمار رفته و نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه نیازمند دستورات مقتضی در رفع مشکل عدم پرداخت مطالبات پزشکان، کادر درمانی، بیمارستان‌ها و پرسنل هستیم، افزود: با توجه به جغرافیای کهگیلویه و پراکندگی روستا‌های آن و صعب العبور بودن آن‌ها، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های این حوزه نبود وجود بالگرد اورژانس هوایی بوده که بر این موضوع پافشاری و اصرار مضاعف دارم.

هاشمی‌پور ابراز کرد: ایجاد بستر مناسب برای ورود بخش خصوصی به تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان دهدشت و از مجموع 4 درمانگاه در دست اقدام، یک درمانگاه به بهره برداری رسیده و 3 درمانگاه دیگر به همت خیرین در مرحله ساخت است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عقد قرارداد احداث و تکمیل بیمارستان چرام با بنیاد برکت صورت گرفته و بیمارستان لنده نیز در مرحله توافق با خیرین بوده و البته در این میان پیشرفت بیمارستان بهمئی هم قابل قبول است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: