« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
یک میلیارد و۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و ۶۱۳ خانوار از زنان سرپرست و مجریان طرح های‌ اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه این نهاد مددجویان خود را در دو سر فصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، گفت: یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.


وی تعداد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی را هزار و ۶۱۳ خانوار بیان کرد و افزود: از این تعداد، ۷۹۰ خانوار زنان سرپرست و باقی مجریان طرح‌های‌ اشتغال هستند.   

محبی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش برای توانمندی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس ،امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است گفت: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص طرح‌های اشتغال مشمول بیمه اجتماعی یادآور شد: در صورت فعال نبودن طرح، بیمه این مجریان قطع می‌شود و برای راه‌اندازی مجدد مهلت ۶ ماهه تا یک‌ساله داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: