« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
مسئولان تاتنهام از اینکه اتفاق گرت بیل برای هری کین هم تکرار شود، در هراسند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، هری کین دو روز پیش دست به کار بزرگی زد و پس از 7 سال، عنوان بهترین گلزن سال را از چنگ مسی و رونالدو خارج کرد.

از سال 2010 رونالدو چهار و مسی سه بار این عنوان را کسب کرده بودند. کین تا قبل از بازی با ساوتهمپتون، پشت سر مسی قرار داشت ولی با هت تریک در آن بازی موفق شد از مسی پیشی بگیرد.

 او با تنها 24 سال سن، یکی از گزینه های خرید اصلی رئال برای فصل بعد محسوب می شود و کهکشانی ها که پیش از این تجربه شکار گرت بیل از تاتنهام را دارند، این بار می خواهند کین را از تاتنهام جدا کنند؛ به خصوص اینکه خط حمله رئال در این فصل به طرز محسوسی دچار افت شده است.

 از طرفی کین از حیث دریافت حقوق با 110 هزار پوند، در رتبه 35 بین بازیکنان لیگ برتری قرار دارد و به همین دلیل این ستاره انگلیسی که پیشنهادی گرانقیمت را از رئال مادرید پیش رو دارد، ممکن است راهی لالیگا شود.

طبق ادعای دیلی میل، مسئولان تاتنهام دست به کار شده اند و قصد دارند حقوق 5.5 میلیون یورویی او در سال را دو برابر کنند تا به این طریق و با تمدید قرارداد کین، راه انتقال او به رئال را مسدود کنند.

در انگلیس رقم فسخ قرارداد وجود ندارد و رئال اگر کین را می خواهد، باید مستقیما با مسئولان تاتنهام وارد مذاکره شود. این ممکن نمی شود مگر اینکه ابتدا رئالی ها با کین به توافق برسند.

بدیهی است که در صورت تمدید قرارداد کین، پاسخ این بازیکن به رئال منفی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: