« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
گزارش تصویری
به رسم هفت سال گذشته، در نهمین روز از دی ماه سال 96 در لنده با برگزاری مراسمی بزرگ و با شکوه به پاسداشت بصیرت انقلاب مردم ایران در خلق حماسه ماندگار 9 دی سال 88 پرداخته شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در سالن پوریای ولی شهرستان لنده با حضور سید علی محمد دانشی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مردمان انقلابی و همیشه در صحنه لنده  با حضور در این مراسم به استقبال حماسه‌ای که در نهم دی ماه سال ۸۸ خلق کردند رفته و با امام ؛انقلاب و رهبری بیعت مجدد کردند.

سید علی محمد دانشی از فعالان سیاسی و مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان، دقایقی را پیرامون موضوع نهم دی و اهمیت بالای این روز برای حاضران به سخنرانی پرداخت.

مردم انقلابی ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۸۸ بار دیگر ثابت کردند، همواره پیرو ولی فقیه خود بوده و فتنه و دسیسه ای که دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف حکومت اسلامی ایران در سر دارند را با بصیرت و تیزبینی از بین خواهند برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: