« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
سید عزت الله ضرغامی در یاسوج؛
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت:خواص بی‌بصیرت وقتی رفتند در اردوگاه دشمن حق و باطل را قاطی کردند و حرف حق را می‌زدند اما باطل نتیجه گیری می‌کردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سید عزت الله ضرغامی در آئین گرامی‌داشت 9 دی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج اظهار داشت: در شرایطی که رسانه‌های ضد انقلاب سعی در مخدوش کردن چهره نظام دارند حضور پرشور و معنوی مردم در 9 دی نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کرد.

رئیس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی  با تاکید بر اینکه 9 دی روز یوم الله مردم ایران بوده که به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و از انقلاب خودشان دفاع کردند، ابراز کرد: ملت ایران در آن روز تجدید و پیمان دوباره‌ای با رهبر انقلاب بستند و بدون هیچگونه وابستگی به حزب و جناحی مسیر شهدا را ادامه دادند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه مردم شریف ایران اسلامی علی رغم تحریم‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند، اظهار داشت: اگر مردم در جایی به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی معترض هستند به معنای نا‌امیدی از نظام نیست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه یکی از تاکتیک‌های مدیریتی انجام کارهای گروهی بوده که در صورت چنین روشی بازدهی و خروجی بهتری دربردارد، تصریح کرد: 9 دی پس از انقلاب 57 و 13 آبان 58 سومین انقلاب است که اوج بصیرت و رفتار عقلانی مردم فهیم ایران را نشان می‌دهد.

ضرغامی گفت: در 9 دی زن و مرد و کوچک و بزرگ و حتی کسانی که به موسوی و کروبی رای دادند زمانی که حرکت آن‌ها را دیدند در این آئین حضور پیدا کردند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه فتنه ویرانگر است اظهار داشت: خواص بی‌بصیرت وقتی رفتند در اردوگاه دشمن حق و باطل را قاطی کردند و حرف حق را می‌زدند اما باطل نتیجه گیری می‌کردند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: فتنه 88 پیچیده بود و علی رغم صحبت‌های رهبری و ما با سران فتنه آن‌ها حاضر به گفتگوی ضبط شده نشدند و حتی نگفتند که در انتخابات تقلب نشده است.

وی به تماس تلفنی اژه‌ای با موسوی اشاره کرد و افزود: موسوی در شبی که جوان شهید و کشته شدند خواب و استراحت را بهانه کرد و حاضر به گفت‌وگو با اژه‌ای برای راه حل جلوگیری از اغتشاشات نشد.

سید عزت الله ضرغامی با بیان اینکه شورای 5 نفره‌ای که صدا و سیما نیز عضو آن بود بسیاری از سخنان سران فتنه را نادرست و خلاف دانست، اظهار داشت: اما مقام معظم رهبری فرمودند اجازه بدهید همه صحبت کنند تا فردا روزی نگویند تریبونی در اختیار نداشتند.

وی با اشاره به نصایح مقام معظم رهبری به سران فتنه گفت: آن‌ها به هیچکدام از نصایح رهبری گوش ندادند و حتی زمانی به آن‌ها گفتند مرزبندی کنید و بگویید که شما با بی‌حرمتان به عاشورا میانه‌ای ندارید آن‌ها بی‌توجهی کردند و گفتند که این مردم در دفاع از حقوق ما به خیابان‌ها ریختند.

رئیس اسبق صدا و سیما عنوان کرد: بسیاری امروز در دنیا متحیر هستند که چطور جمهوری اسلامی علی رغم اینکه در یمن سوریه.... انقلاب شکل گرفته ولی نظام اسلامی ایران همچنان پابرجاست و بدانند که رمز موفقیت نظام مبتنی بودن بر ولایت فقیه است.

ضرغامی با بیان اینکه 9 دی پیوند مردم با انقلاب، اسلام و ولایت فقیه است و اعتراض مردم در 9 دی اعتراض به زیاده خواهی‌ها و انحرافات بود، ادامه داد: حضور حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها نشان دهنده پایبندی مردم ولایتمدار این منطقه به نظام است که باید قدرت این حق‌شناسی مردم را دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: