« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
آوای رودکوف گزارش می دهد
آیین تکریم و معارفه شهردار لنده که با حضور جمعی از مسولان استانی و محلی در سالن اجتماعات شهرداری لنده برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود که بیان آن خالی از لطف نیست.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آئین تودیع و معارفه شهردار لنده امروزیکشنبه10 دیماه با حضور امام جمعه، فرماندار،  مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،جمعی از  اعضای فعلی و سابق شورای اسلامی شهر لنده، شهردار جدید، شهردار سابق، سرپرست شهرداری و اصحاب رسانه در محل سالن اجلاس شهرداری برگزار شد.


شهردار جدید باید بر اساس منافع مردم و مصلحت نظام  قدم بردارند

حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در ابتدای این جلسه با تشکر از حضور مردم در یوم الله 9 دی گفت:مردم ما مثل گذشته حق مطلب را ادا کردند و البته دشمن قصد فتنه جدیدی به بهانه مشکلات اقتصادی را دارد که مردم ما باید هوشیار باشند و دولتمردان ما باید در کنار مردم بوده و اگر نمی توانند دردی از آنها را بکاهند حداقل درد دلشون را بشنوند زیرا چاره کار فقط در همدلی با مردم و رعایت حقوق آنهاست.

حجت الاسلام محمودی اصل با تبریک به شهردار جدید و تشکر از خدمات شهردار پیشین اظهار داشت:حق این بود که انتخاب شهردار پیش از این و با وفاق و همدلی صورت می گرفت.

امام جمعه لنده افزود:شهردار جدید باید بر اساس منافع مردم و مصلحت نظام  قدم بردارند و نه بر اساس منافع جناحی و یا خدای ناکرده بر اساس منافع قومی و قبیله ای و همچنین باید نسبت به همه ی اعضای شورای شهر نظر مساعد داشته و از این به بعد فقط کار و کار و کار برای مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده از شهردار جدید خواست تا در کنار کارهای عمرانی؛ برنامه های فرهنگی را هم در دستور کار قرار دهد.



شهرداری جای سیاسی کاری نیست

در ادامه دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار لنده با تشریح وظایف شهرداری گفت:در شهرداری ما جای معاونت فرهنگی خالی است لذا می طلبد که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مقوله فرهنگ توجه جدی داشته باشند.

کریمی نژاد با بیان اینکه شعار ما برای لنده ؛ لنده برای همه ی لنده ای ها است خاطر نشان کرد:شهرداری جای سیاسی کاری نیست و شهردار جدید باید از همه کمک گرفته و با مردم ؛مسولان ؛خیرین و نماینده محترم مردم در ارتباط و تعامل باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد:صندلی های ریاست هویت نمی دهند بلکه این اشخاص هستند که به صندلی ها هویت می دهند.

فرماندار لنده در پایان درخواست کرد تا توجه به مسائل روبنایی و زیربنایی و برنامه ریزی برای ایجاد نشاط و شادابی در شهر لنده از سوی شهردار جدی گرفته شود.

کریمی نژاد به تجمعات اخیر مردم در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت:تب و تاب کنونی و التهاب‌هایی که در جامعه به وجود آمده برخی به عنوان حقوق مردم بوده ولی جایی که باعث خوشحالی ترامپ و عربستان و دشمنان نظام می‌شود نشان از توطئه و فتنه جدید دشمنان دارد، جمهوری اسلامی به بلوغ رسیده و هر بحرانی را مدیریت و پشت سر خواهد گذاشت.


آخرین دیدار شورای شهر سابق  دیدار با مسولان بنیاد مستضعفان کشور  در تهران بود

غلام محمد مونه زاده از اعضای سابق شورای اسلامی شهر لنده هم در این جلسه با تبریک به شهردار جدید گفت:همه می دانید که شورای شهر  پیشین زحمات و خدمات فراوانی داشتند که در این فرصت کوتاه مجال بازگویی آنها نیست و آخرین دیدار ما در تهران با مسولان بنیاد مستضعفان کشور بوده که در راستای توسعه شهرمان صورت گرفت و امیدواریم اعضای شورای شهر و شهردار جدید از نظرات ارزشمند همکاران ما و شهردار سابق نهایت استفاده را ببرند.


اگر چه دیر انتخاب کردیم اما شیر انتخاب کردیم!

علی جان علی نژاد عضو شورای شهر لنده دیگر سخنران این جلسه بود که طی سخنانی کوتاه با بیان اینکه دلایل فراوانی برای تاخیر در معرفی شهردار لنده وجود داشت از جمله جمع آوری روزمه کاری بسیاری از مدیران شهرستانی گفت :اگر چه دیر انتخاب کردیم اما شیر انتخاب کردیم.

ایشان مختار مشهدی زاده را فردی با سابقه طولانی مدیریت و آشنا به مسائل شهری دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان تحولی نو در مدیریت شهری لنده ایجاد گردد.


در ادامه این مراسم شهرادر سابق لنده چکیده ای از عملکرد خود را بیان کرد:

مهندس محمد تقی تقی زاده ؛افزایش دو برابری سرانه ی فضای سبز شهر لنده ؛مرمت و پاکسازی کلیه ی پارکهای شهر ؛نصب تندیس در تمامی میادین شهر ؛آسفالت خیابانها ؛بهسازی بیش از  25 کیلومتر پیاده روی در سطح شهر ؛بازگشایی ورودی و خروجی شهر و از جمله خیابان جنب میدان ورودی شهر که از شش متر به بیست متر ارتقاء داده شد؛واگذاری بیش از سه هزار متر مربع به مجتمع فرهنگی شهید طیب که متاسفانه علیرغم کلنگ زنی آن راکت مانده ؛ اقدامات گسترده فرهنگی و از جمله :نصب تصاویر شهدا در معابر عمومی -تجلیل از نخبگان و آزادگان و کمک به هیات مذهبی، و همچنین ساماندهی آرامستان لنده و راه اندازی سه شنبه بازار ؛کمک مالی به ادارات از جمله دادگستری و پلیس راهور و راه اندازی کمیسیون ماده 100 را از مهمترین فعالیتهای خود در زمان تصدی شهرداری لنده عنوان کرد.


شهردار حق استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری را ندارد

مدیر کل امور شهری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به شرح وظایف شورای اسلامی شهر پرداخت و گفت:اولین وظیفه شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار است و البته وظایف دیگری هم دارند که در مجموع اگر بتوانند خوب عمل کنند می توانند بالی باشند برای توسعه و مبلمان شهری.

دکتر عزیزی گریزی به اختلافات شورای شهر لنده و تاخیر در انتخاب شهردار توسط آنها هم زد و گفت:البته شورای شهر حاشیه هایی داشته اما ضرورتی به واکاوی آنها نیست.

ایشان با بیان اینکه بسیاری از شورهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از 4 ماه پیش تا کنون با ابقاء شهرداران خود فعالیتهای شهرداری را ادامه داده اند گفت:ما هم دوست داشتیم مهندس تقی زاده به دلیل کسب رتبه هفتم شهرداری لنده در بین 17 شهرداری استان  ابقاء می شدند اما شورای شهر نظر دیگری داشته اند.

مدیر کل امور شهری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مواردی را که شهردار باید رعایت کنند را بیان نمود و تصریح کرد:

شهردار باید قانونمدار و جسور باشد.
شهردار باید با نقاط قوت و ضعف شهر آشنا باشد.
شهردار باید دارای یک برنامه مدون 4 ساله باشد
شهردار باید نسبت به اجرای مبلمان شهری جدیت لازم را داشته باشد.
شهردار موظف است با مردم غمسولان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تعامل داشته باشد.
شهردار باید به شدت از مباحث سیاسی و قومی و قبیله ای دوری نماید.
شهردار حق استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری را ندارد.


برای توسعه و آبادانی شهرمان دستم را به سوی مردم ؛مسولان و نماینده محترم مردم دراز خواهم نمود

مختار مشهدی زاده شهردار جدید نیز در پایان این مراسم با توسل به خدواند منان آرزوی توفیق خدمت برای مردم شهرش را مسئلت نموده و اظهار داشت:برای توسعه و آبادانی شهرمان دستم را به سوی مردم ؛مسولان و نماینده محترم مردم دراز خواهم نمود.

مشهدی زاده به لزوم کار فرهنگی در شهرداری لنده اشاره نمود و افزود بحول و قوه الهی همه ی فعالیتهای فرهنگی را با نظر مساعد امام جمعه محترم انجام خواهم داد.


اعضای سابق شورای شهر لنده قصد داشتند تا در ابتدای این نشست جلسه را ترک کنند

در پایان این مراسم  عضو سابق شورای شهر لنده و رئیس اسبق شورای استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد درخواست وقت نموده تا سوالاتی را مطرح نماید که بعد از موافقت ایشان سوالات خود را مطرح نموده که در ادامه توضیحات و سوالات ایشان  را با هم می خوانیم:

البرز محمد خانی در مقدمه عرایض خود گفت:نظر به اینکه اعضای شورای سابق شهر لنده توسط سرپرست شهرداری به این جلسه دعوت شده اند لذا تصیمیم گرفتیم بعد از حضور در مراسم و عرض تبریک به شهردار جدید به دلیل نگرانیهایی که از فرماندار لنده وجود داشت بلافاصله جلسه را ترک نموده و در جلسه ای که به ریاست ایشان تشکیل گردیده حاضر نشویم اما با وساطت بعضی از مسولان و به احترام حاضرین نشستیم و جلسه را ترک نکردیم.



سوالات البرز محمد خانی از مدیر کل شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ دکتر عزیزی:

س)آیا نماینده شورای استان در کمیته تطبیق تا معرفی نماینده از طرف شورای استان در جلسات حضور پیدا می کند؟

پاسخ) بله

آیا مسول شورای شهرستان تا انتخاب هیات رئیسه جدید مسولیت شورای شهرستان را بعهده دارد؟

پاسخ) بله

س)آیا فرماندار شهرستان موظف است که رئیس شورای شهرستان را در جلسات شورای اداری بجز جلسه کمیته برنامه ریزی دعوت کند؟

پاسخ)بله

آیا انتخاب هیات رئیسه شورای شهرستان باید یکماه بعد از انتخاب شورای شهر برگزار گردد؟!!!

پاسخ) بله



بعد از پاسخهای مثبت مدیر کل شهری استانداری استان به البرز محمد خانی وی خطاب به فرماندار لنده چنین گفت:

*آقای فرماندار چرا نماینده شورای استان بعنوان عضو کمیته تطبیق را در جلسه دعوت نفرمودید؟

*آقای فرماندار چرا مانع از حضور رئیس شورای شهرستان در جلسات شورای اداری شدید؟

*چرا انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان را با تاخیر حدودا 5 ماهه انجام دادید؟

*آقای فرماندار آیا باید نماینده مردم مطالبات مردم را مطابق میل شما طرح کند یا میل مردم؟

البرز محمد خانی در پایان گفت مردم به خوبی  می دانند و بنده هم اینجا با صراحت اعلام می دارم در 4 سال گذشته فارغ از مباحث قومی ؛قبیله ای و سیاسی مطالبات انها را دنبال نموده و پیگیری کرده ام.

فرماندار لنده هم در پاسخ به سوالات ایشان گفت:بنده فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان هستم و بر اساس اختیاراتم عمل می نمایم.......



این مراسم با حاشیه های جالبی همراه بود که بیان آن خالی از لطف نیست.

*همانظور که اشاره شد در ابتدای این نشست اعضای شورای سابق شهر لنده که به جلسه دعوت شده بودند جلسه را ترک و نهایتا با وساطت بعضی از مسولان به جلسه باز گشتند.

*شهردار سابق لنده که گزارش عملکرد خود را تشریح می نمود از اینکه جلسه بدون حضور مردم و به صورت عمومی برگزار نشد به شدت گلایه نمود.

*منتخب اول شورای شهر و رئیس شورای شهرستان در گوشه ای از سالن حضور داشته که نه تقاضای وقتی برای سخنرانی کرده و نه از او تقاضایی بعمل امده و در طول جلسه اسمی از ایشان برده نشد و نهایتا جلسه را ترک نمود علاوه بر این دونفر دیگر از اعضای شورای شهر (آهنجان-شریفی) به هر دلیلی در جلسه حضور پیدا نکردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۳
لنده ام شهر بی نام ونشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
شیر چه شیری....... اگه شیر بود برا جهاد کشاورزی شیر بود ............... وای بحال شهرمان تو بدبختی وفلاکت بیشتر افتاده ابم ...شهر را به کی دادن کی میخاد شهرداری کنه ..چه بدبختیم خاک بر سرمان که هرچه میکشیم از خودمونیم.............
لنده ام شهر بی نام ونشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
شیر چه شیری...... اگه شیر بود برا جهاد کشاورزی شیر بود....................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
سلام؛اگرمن جای شیربودم باسهم خواهی ولج بازی واختلافاتی که بین اعضا شوراوجودداردازخیراین مسولیت می گذشتم وآینده خوبی برای این شوراوشهرداری جهت خدمت به شهروندان پیش بینی نمی شود (سالی که نکوست@ ازبهارش پیداست)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
سلام؛اگرمن جای شیربودم باسهم خواهی ولج بازی واختلافاتی که بین اعضا شوراوجودداردازخیراین مسولیت می گذشتم وآینده خوبی برای این شوراوشهرداری جهت خدمت به شهروندان پیش بینی نمی شود (سالی که نکوست@ ازبهارش پیداست)
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
خدا دیدمو!!عملکرد ای آغا در جهاد کشاورزی،سراسر خدمت صادقانه وبی ادعا،است.کشاورزی شهرستان را گلستان کرد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
باز هم محمد خانی درخشید و البته پاسخ های فرماندار محترم کاملا ناقص و البته غیر قانونی بوده زیرا وی در پاسخ گفته بود که فرماندارم و می توانم قانون وضع کنم در حالیکه وی مجری قانون است و نه مجلس شورای اسلامی که قانونگذاری کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
صمیمانه از طرف همه همشهریانم از زبان گویای شهرم یعنی سایت آوای رودکوف که با شجاعت کامل یاداشتها ؛مشکلات و جلسات را گزارش می کند سپاسگذارم
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
فرماندار .........................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
سابقه درخشان جناب مهندس مشهدی زاده درطول مدیریت خود برهیچ کس پوشیده نیست و ازلحاظ مدیریتی با هیچ کس دراین شهرستان قابل قیاس نیست ان شاالله شاهد خدمات ایشان درشهرداری خواهیم بود .
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
آقای علی نژاد شماها که به نتیجه نرسیدین ونتونستین انتخاب کنیدتا فرماندار گزینه خودشو بهتون تحمیل کرد.اگه بحث رزومه و عملکرد بود که باید خیلی زودتر شهرداررو انتخاب میکردین .
جناب فرماندار وقتی دکتر عزیزی(که خودشون هم درزمان بخشداری لنده قسمت زیادی ازخاک لنده رو جدا کردو حوزه استحفاظی شهرخودش یعنی سوق رو تا پل ایدنک و بهشت آبادگسترش دادوبه لنده ضربه زد)همه پاسخهاش به سوالات آقای محمدخانی "بله" بود یعنی از منظر قانونی جز اختیارات شما نبودو عمل غیرقانونی انجام دادین .باید مستدل و قانونی جواب میدادین نه کوچه بازاری جناب فرماندار.
الفبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
عجب شیری انتخاب شد مردم را چه فرض کردید ، این آقا چه تخصصی در امور شهری دارد ؟ دیپلم فرهنگ و ادب و فوق دیپلم امور دامی تو را به خدا این ها با شهرسازی و مدیریت شهری چه ارتباطی دارند . شورای طایفه گرایی و فرماندار سیاسی کار آخ و بخت مردم شهر لنده
سکوت معنی دار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
درود برشرفت محمدخانی شیر مادرت حلالت و متاسفم برای شهرم که اینچنین فرمانداری دارد کاش بودین و میدیدین که چگونه میگفت من فرماندارم و قانون وضع میکنم متاسفم متاسف
سکوت معنی دار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
درود برشرفت محمدخانی شیر مادرت حلالت و متاسفم برای شهرم که اینچنین فرمانداری دارد کاش بودین و میدیدین که چگونه میگفت من فرماندارم و قانون وضع میکنم متاسفم متاسف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
سلام ودرودبرتنهاسایت مستقل ؛واقع بین وشجاع ؛وحق گو؛که صادقانه مشکلات رابیان وانعکاس می دهددرود برسایت آوای دنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
سلام ودرودبرتنهاسایت مستقل ؛واقع بین وشجاع ؛وحق گو؛که صادقانه مشکلات رابیان وانعکاس می دهددرود برسایت آوای رودکوف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
اگر آهنجان؛شریفی؛جرنده استعفا بدهندآبروشان محفوظ تر می ماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
ضعیف بودن شوراازهمین ابتدامعلوم است که اولین برنامه آنها تودیع ومعارفه شهردار مجری وبرنامه ریز فرمانداربود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
ضعیف بودن شوراازهمین ابتدامعلوم است که اولین برنامه آنها تودیع ومعارفه شهردار مجری وبرنامه ریز فرمانداربود
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
خدا کورو ای بار ومنزل ایبره؟!!!ای وای های
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
مشهدی زاده آدمی تسلیم دربرابر سهم خواهی های اطرافیان خود واعضا شورا و........... فرمانداراست آدم جسوری نیست که بتواند جواب رد به منفعت طلبان بدهد بعضی هادنبال منفعت طلبی طایفه ای بودند که به هدف خوددست یافتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
شیرهست اما شیربی یال ودمب؛شیری که چندنفرازاعضا تاثیرگذار؛وباتجربه وکاربلداوراهمراهی نمی کنند وعواقب شیرراخواهیم دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
مشهدی زاده درجهادعملکرد ضعیفی داشت تنها کاری که جهاداستان دراین منطقه باوجودرودخانه ایدنک انجام داده دشت آبلش بوده که آن هم ۱۳سال طول کشید وکارچندساله چندین مسول جهادبود
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
همه میدانیم که ضعیفترین دوره اعضای شورای شهر تاکنون همین دوره هست وخدامیداند صندلیشان غصبی است وحای دیگران نشسته اند.میدانیم که سه نفری که الان خودشونو دایره دار شهردار میدانند ومنت سر ایشان میذارند هیچ منتی ندارندوچون بارایزتی وکلاه برداری وترفند نتوانستندبرادران خودشان راانتخاب کنندبه ناچاروبافشارفرمانداردست به چنین انتخابی زدندپس بنابراین آقای مشهدی زاده گزینه اول ودوم وحتی سوم شماهم نبودلطفا اطراف شهردارراتخلیه کنید جون ایشون خودش هم مطلع هستند که درجلسات اول به ایشان رای ندادید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
غیبت جناب شریفی کاملا نقشه بود و ایشون فقط میخواست با این کارش توجیه کنه در ضمن اگر ایشون راست میگفت یه گزینه خوب و کاردان و مدیر از اصوالگریان بود چرا انتخاب کرد چرا با آهنجان و جرنده همکاری نکرد ایشون میخواست سیاسی عمل کنه آقای پایانی را میگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
درودبرشریفی که خدمت بزرگی به طوایف عالی طیبی وکرایی باانتخاب مشهدی زاده نمودند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
بنویسید معارفه شهردار بدون حضور اکثریت اعضاء
بنویسید که بی احترامی فرمانداری لنده به رئیس شورا و منتخب اول لنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
شریفی زمانی که رای به جرنده داد ازش کاغذ سفید امضا گرفت باید مشخص شود الان از مشهدی زاده .......................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
واقعا شوراهای ادوارگذشته اکثرا انسان هایی دلسوز؛باجسارت وپیگیرودنبال منافع قومی وطایفه ای واهل معامله نبودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
چراشریفی ازپایانی که فردی تحصیلکرده وبادرک وبامدرک بود حمایت نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
من در کامنت بالا هم همینو میگم نیامدن شریفی در جلسه آخر کاملا نقشه بود وچرا از گزینه اصوالگریان که فردی مدیر /کاردان /شجاع/وصادق بود حمایت نکرد حرکت جناب شریفی کاملا سیاسی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
متاسفم برای اعضاءشورای شهرلنده که خودشان بایدبرای شهروندان الگوباشندبه برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم به محض اینکه جلسه می گیرندباهم درگیری فیزیکی وبه هم بی حرمتی می کنند دیروزشریفی وجرنده برخوردلفظی وفیزیکی شدیدی باهم درشوراداشتند متاسفم خدابه خیربگذرد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
جا دارد از خدمات مهندس تقی زاده شهردار متخصص و بی ادعا قبل که واقعا در چندین شاخص فضای سبز و بهبود عبور مرور و هدایت آبهای سطحی و فرهنگی شهر ارتقا چشمگیری دادند تشکر خاص بعمل آید واقعا خدا قوت درعین جوانی مدیریت پخته و بی حاشیه داشت که هم فرماندار هم امور شهری به این امر اعتراف کردند هرکجا هست خدایا بسلامت دارش
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
دراوج مشکلات گشاده رو و همیشه لبخند به لب داشت مهندس تقی زاده یادش بخیر وخدا نگهدارش واقعا بی حاشیه و متخصص بود و کارهای بزرگی انجام داد یادمون نره قبل از تقی زاده اصلا فضای سبز نداشت لنده ولی در دوره ایشون پارک امید درست کرد و بقیه پارکها را از اول تعمیر و تجهیز کرد طوریکه مردم الان فرهنگ رفتن به پارک دارنر و ازاین فضاها استفاده می کنند یا درست کردن پیاده روها که واقعا کار بزرگی بود و...‌واقعا پخته عمل کرد هرسال میگیم دریغ از پارسال درآینده میفهمیمم چه از دست دادیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: