« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
سیاسی
در پی انتشار مطالب کذب در فضای مجازی نسبت به آیت الله علم الهدی تکذیبیه ای از سوی دفتر ایشان منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله علم الهدی: در پی انتشار مطالب کذب در فضای مجازی نسبت به آیت الله علم الهدی تکذیبیه ای از سوی دفتر ایشان منتشر شد.
 
متن تکذیبیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز صبح اخباری در خصوص احضار یا اخطار به آیت‌الله علم‌الهدی از سوی شورای عالی امنیت ملی در برخی رسانه‌ها منتشرشده است.
 
این در حالی است که آیت‌الله علم‌الهدی شب گذشته در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مدرسه علمیه نواب مشهد سخنرانی داشت و اخبار مربوط به این مراسم در رسانه‌ها موجود است لذا این خبر و اصل ارتباط این نهاد امنیتی با ایشان تکذیب می‌شود.
 
با توجه به جوسازی‌های اخیر علیه نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی که از روز پنجشنبه و همزمان با سفر استانی ایشان به سبزوار آغاز، با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی دنبال و به وارد آوردن مطالب کذب نسبت به نهاد عالی امنیتی کشور ادامه پیدا کرده است، در صورت عدم عذرخواهی مدعیان و منتشرکنندگان این اخبار، دفتر آیت‌الله علم‌الهدی علیه آنان پیگیری قضایی خواهد نمود.

ادعای اخطار به آیت الله علم الهدی تکذیب شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: