« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
سیاسی
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده در پیامی خطاب به مردم يادآورشد: با به خيابان ريختن، ايجاد بي نظمي و صدمه زدن به اموال عمومي و بيت المال چيزي درست نمي‌شود لذا همچون گذشته صبور باشيد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمي‌پور، نماينده مردم شهرستان‌هاي کهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در مجلس شوراي در پيامي با اشاره به بي نظمي‌ها و اغتشاشات اخير برخي از شهر‌هاي کشور، اظهار کرد: اين اغتشاشات برگرفته از فتنه سال ?? و دست استکبار جهاني در ناآرامي‌هاي اخير به وضوح پيداست.

وي افزود: اتفاقاتي که در چند روز گذشته شکل گرفته اتفاقاتي بوده که از اول انقلاب تاکنون وجود داشته و مردم با هوشياري کامل مقابل آن‌ها ايستاده و از ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب حمايت کردند.

نماينده مردم شهرستان‌هاي کهگيلويه بزرگ در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: مشکلاتي در زمينه‌ اشتغال، گراني و معضلات اجتماعي از گذشته تاکنون در جامعه وجود داشته و هيچ‌گاه مردم پشت ولايت فقيه را خالي نکردند.

هاشمي‌پور در پيامي از مردم استان و شهرستان‌هاي حوزه انتخابيه خود خواست: مسئولان به اين مشکلات واقفند و ما هم در مجلس شوراي اسلامي تلاش داريم تا مشکلات مردم را پيگيري کنيم.

وي در ادامه يادآورشد: با به خيابان ريختن، ايجاد بي نظمي و صدمه زدن به اموال عمومي و بيت المال چيزي درست نمي‌شود و همچون گذشته صبور باشيد، زيرا هيچ يک از اين کار‌ها به نفع مردم نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: