« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
یاسوج
مصوبات سفر یک ماه پیش استاندار کهگیلویه وبویراحمد به دو بخش دور افتاده و محروم دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در جلسه ای به ریاست استاندار با حضور مدیران کل، فرماندار و بخشدار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این نشست 18 مصوبه سفر در حوزه راه روستائی، آب آشامیدنی، فضای آموزشی، گاز رسانی، طرح هادی، ایجاد نمایندگی ثبت احوال، استقرار شعبه بانک کشاورزی، مراکز بهداشتی، برق رسانی، پوشش شبکه تلوزیونی و ذخیره سازی سوخت مورد برسی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست بر اجرا و تکمیل شدن تک تک این مصوبات و تسریع در روند پیشرفت فیزیکی 17 پروژه در این دو بخش تاکید کرد و افزود: سفرها و دیدارها که از شهرستان ها و بخش ها داریم با این هدف که رفع تکلیف باشد و صرفا یک حرکت رسانه ای باشد نیست.

وی تاکید کرد: در هر سفر مصوباتی که اتخاذ می شود بعد از مدت یک ماه، بازنگری می کنیم و حضور شخص مدیرکل هر دستگاه در سفر و جلساتی که برای پیگیری آن برگزار می شود، الزامی است و مدیران باید با داشتن اطلاعات کامل به صورت کلی و جزئی در جلسات حضور یابند.

احمدی با بیان اینکه در اغلب موارد مشکل پولی نیست، بلکه مدیریت و نظارت است، تصریح کرد: فرمانداران حق نظارت و دخالت در وضعیت طرح ها و پروژه ها را دارند و موظفند به پروژه ها سرکشی کرده و باید اطلاعات کافی را دستگاه تخصصی مربوطه در اختیار آنها قرار دهد.
استاندار، خدمات رسانی به روستاها را در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش مهاجرت دانست و تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو بخش دیشموک و چاروسا هفت روستا را با نظر فرماندار و بخشدار برای اجرای طرح هادی به عنوان پایلوت انتخاب و تا پایان سال تکمیل کند.

وی با بیان اینکه، احداث فضاهای آموزشی در روستاهای کم خانوار مطالعه شده باشد تا از هدر روی بیت المال جلوگیری گردد، تاکید کرد: از کانکس یا فضای آموزشی پیش ساخته در روستاهائ کم جمعیت استفاده شود.

استاندار، آبرسانی به روستاهای مشکل دار به لحاظ آب آشامیدنی به صورت مجتمع ای را ضروری دانست و اظهار داشت: در شرایطی که با کمی بارش مواجه هستیم، مشکلات آب آشامیدنی از هم اکنون مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: