« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
ورزشی
سایپا بعد از گذشت 17 هفته با کسب 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد اما علی دایی سرمربی نارنجی‌پوشان از عملکرد این تیم در زمینه کسب امتیاز راضی نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  پارس نیوز، البته دایی امسال با چالش جذب بازیکن هم مواجه شده و این به‌خاطر کم شدن بودجه باشگاه سایپا نسبت به سال‌های گذشته است. با این حال دایی با امیدواری از آینده سایپا حرف می‌زند و معتقد است که جوان‌های این تیم می‌توانند به‌خوبی خودشان را در آینده نشان دهند. دایی که در یکی‌دوماه اخیر اقدامات خیرخواهانه‌ای هم در خصوص کمک به زلزله‌زده‌های کرمانشاه انجام داد به سوالات همشهری ورزشی انجام داد به سوالات همشهری پاسخ داده است.

بعد از گذشت 17 هفته از عملکرد فنی و امتیازی سایپا راضی هستید؟

از عملکرد تیم در زمینه کسب امتیاز به هیچ‌عنوان راضی نسیتم چون امتیازهای راحتی را از دست دادیم یا اینکهاز ما گرفتند. از عملکرد فنی تیم اما تا حدودی راضی هستم چون به جوان‌های زیادی این شانس را دادیم که بازی کنند و آنها هم خوب کار می‌کنند. آینده سایپا با این جوان‌ها خوب است ولی من از روند کسب امتیاز راضی نسیتم.

مثل اینکه امسال با چالش جذب بازیکن هم مواجه بودید؟

بودجه سایپا مثل سال‌های گذشته نیست که خیلی راحت بازیکن جذب کنیم. ما اول فصل خیلی از بازیکنان را به همین دلیل از دست دادیم و تیم‌های دیگر رقم‌های بالایی به آنها پیشنهاد دادند. شاید باورتان نشود ولی بودجه سایپا نسبت به سال‌های گذشته نصف شده است.

مثل اینکه چند بازیکن خارجی را هم مدنظر داشتید؟

خیلی‌ها در سایپا تست دادند ولی بهتر از بازیکنان ما نبودند. اگر قرار است من بازیکن خارجی را روی نیمکت بگذارم، این کار را در مرد بازیکنان جوان خودمان انجام می‌دهم تا به آینده سایپا و فوتبال ایران خدمت کنند. ما سعی می‌کنیم در مورد جذب بازیکنان خارجی دقت کنیم.

ولی بودجه کم سایپا حتی ممکن است به کارِ شما هم به عنوان سرمربی سایپا ضربه بزند؟

قبول دارم ولی باید با این شرایط کنار بیاییم. من اطمینان دارم که آینده سایپا روشن است.

فکر می‌کنید چه تیمی امسال قهرمان شود؟

شانس قهرمانی 90 درصد برای پرسپولیس است و آنها با اختلاف امتیازی که ایجاد کردند حالا می‌توانند قهرمان شوند. پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون باز هم از ابتدای فصل کمترین فراز و نشیب را داشت.

در مورد شرایط استقلال بعد از حضور شفر چه صحبتی دارید؟

استقلال هم در بازی‌های اخیر از لحاظ فنی خیلی خوب کار کرد و آنها در این هفته عالی بودند. شفر توانست استقلال را سر و سامان بدهد. اگر این اختلاف امتیاز بین پرسپولیس و استقلال وجود نداشت نمی‌شد به این راحتی از قهرمانی پرسپولیس حرف زد.

داستان اختلاف شما با پرسپولیس در مورد مسائل مالیاتی به کجا رسید؟

ما با مدیریت جدید صحبت‌هایی انجام دادیم و از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم که چند جلسه با هم برگزار کردیم. ایشان مثل مدیران قبلی پرسپولیس نبود که بی‌خیال باشد تا همه چیز را عقب بیندازد. امیدوارم که در جلسات دیگر این مشکل برطرف شود.

خداداد عزیزی روز یکشنبه در مصاحبه با همشهری ورزشی با صراحت گفت که بعد از شما دیگر مهاجمی را دوست نداشته است. در مورد حرف‌های او چه صحبتی داری؟

خداداد نظرش را گفته و من از او مممنون هستم. ما در تیم ملی چه در زمین و چه بیرون از زمین با هم خیلی خوب بودیم. زوج من و خداداد در تیم ملی زوج خیلی خوبی بود. اگر الان قرار باشد فوتبال بازی کنم، مطمئن باشید خداداد را به عنوان زوج خودم در خط حمله انتخاب می‌کنم. عزیزی دل بزرگی داشت و حسن بزرگی که داشت گذشت او بود. من خیلی از گل‌هایی که زدم را مدیون گذشت خداداد هستم.

راستی مثل اینکه قرار است کارتان را برای بازسازی برخی مناطق زلزله زده در کرمانشاه آغاز کنید؟

ما بر اساس بودجه‌ای که در اختیار داریم سعی می‌کنیم یکی‌دو جا را انتخاب کرده و در مورد بازسازی آن مناطق اقدامات لازم را انجام دهیم. ما نمی‌خواهیم کار الکی در مورد بازسازی این مناطق انجام دهیم. 7 یا 8 جا به ما برای بازسازی خانه‌ها پیشنهاد داده‌اند که سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. امیدوارم که مشکلات هم‌میهنان ما خیلی زودتر برطرف شود.

تا الان چقدر پول جمع شده است؟

هفته قبل حدود 9 میلیارد و ششصد میلیون تومان جمع شده بود. این پولی است که مراجع قضایی هم می‌دانند حسابش چطور است و باید از مردم تشکر کنم. تا الان هم 77 کامیون و تریلی در این مدت مایحتاج اولیه را به کرمانشاه بردند که این هم با کمک مردم عزیز بود.

راستی لیگ‌های اروپایی را دنبال می‌کنید؟

بله.

فکر می‌کنید بهترین تیم فعلی در فوتبال اروپا چه تیمی است؟

4 تیم بارسلونا، منچستر سیتی، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ امسال تیم‌های خوبی هستند. آنها در لیگ قهرمانان هم مدعی قهرمانی هستند.

فکر می‌کنیددر اروپا چه تیمی قهرمان شود؟

پیش‌بینی غیر ممکن است. رئال و یوونتوس هم تیم‌های با‌تجربه و خوبی هستند.

رونالدو بعد از گرفتن پنجمین توپ طلا، در مصاحبه‌ای ادعا کرد که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. نظر شما چیست؟

رونالدو بازیکن بسیار خوب است اما به نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ است نه رونالدو.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین