« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
از منابع بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد؛
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۸۹ طرح اشتغال‌زایی از منابع بانک ملی برای افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت در ۹‌ماهه سال جاری اجرا کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت یکی از رویکردهای اصلی این نهاد است که با اعطای تسهیلات خودکفایی انجام می‌شود گفت: هزار و ۱۵۶ طرح اشتغال با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک ملی در سال جاری معرفی شد.


محبی با اشاره به اینکه از مجموع پرونده های ارسال شده به بانک ملی، ۸۹ طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان برای افراد نیازمند ومددجویان در ۹ماهه سال جاری اجرا شد، افزود: هزار و ۶۷ پرونده اشتغال با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان پشت نوبت دریافت تسهیلات است.

محبی به اجرای هزار و ۴۷۷ طرح اشتغال مددجویی با اعتبارات بانک ملی در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه ۱۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از همکاری بانک ملی در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان معرفی‌شده این نهاد، خواهان همکاری بیشتر در خصوص پرونده‌های پشت نوبتی مددجویان شد.

احداله امیری، مدیر امور شعب بانک ملی استان در این دیدار، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات این بانک از سال گذشته تاکنون هفت درصد رشد داشته است، گفت: اولویت اول پرداخت تسهیلات این بانک مددجویان کمیته امداد است و خدمت به قشر محروم جامعه موجب افتخار کارکنان بانک ملی است.

وی با اشاره به اینکه امسال قریب به۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانک ملی سهم خود اشتغالی کمیته امداد است، بیان کرد: این مبلغ برای بخش خوداشتغالی و حمایت از تولیدات طرح های خرد پرداخت می شود و این بانک آماده خدمات‌رسانی و پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان کمیته امداد است.
امیری با بیان اینکه توانمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی باعث ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در جامعه می‌شود، افزود: امید است که  نظارت به‌موقع کارشناسان بر طرح‌ها موجب ایجاد اشتغال پایدار شود.  

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پرداخت تسهیلات باقی‌مانده مددجویان در این بانک قول همکاری داد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: