« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
در همایش ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام در مجلس شورای اسلامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا به وعده‌های خود عمل نموده و امید را در دل آن‌ها روشن نگه دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده کهگیلویه بزرگ در همایش ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 40 روز است که با استاندار ارتباط ندارم گفت:امیدوارم که استاندار کهگیلویه وبویر احمد به وعده‌هایی که به مردم و نخبگان داده عمل کند و امید را در دل آن‌ها روشن نگه دارد.


مهندس عدل هاشمی پور افزود:بنده توقع داشتم تا استاندارمحترم از ظرفیت نیروی انسانی چهار شهرستان کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده در سطح استانداری و مدیران کل استفاده نماید اما وی به بنده گفتند که شما برای نامزد رقیب دولت پیام دادید و حالا توقع دارید تا به شما نیرو اختصاص دهم.

هاشمی پور با بیان اینکه :بنده اهل قال و قیل نیستم و گرنه خیلی پیگیری کردم اظهار داشت:در جلسه ای استاندار به من گفت فیلی معاون عمرانی استانداری سهمیه ی شما باشد و من در پاسخ گفتم من یک معاون اقتصادی می خواهم و دنبال سهم خواهی نیستم دنبال اینم که از ظرفیت نیروی انسانی حوزه انتخابیه ام ولو از خط فکری خوذتان هم باشد استفاده کنم.

نماینده شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین توصیه‌ای که به استاندار کهگیلویه وبویر احمد دارم اینست که هر آنچه به مردم، نخبگان فرهنگی وسیاسی وعده داده بود و امید را در دل آن‌ها روشن کرد عمل کندٍ آن‌ها را تحقق ببخشد.


هاشمی‌پور اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید از مشاورین امین استفاده کند تا بتوانند از اطلاعات مفید و خوب در اختیار آن بگذارد و وی را در راه موفقیت  و توسعه پیش ببرند.

وی  به وجود نخبگان توانمند که در کهگیلویه بزرگ وجود دارد اشاره کرد و گفت: از نماینده عالی دولت در استان تقاضا دارم که به صورت ضرب الاعجل از نیروهای توانمنداستفاده کند وبه کمک کهگیلویه بزرگ بیاید زیرا بیشترین جمعیت وشهرستان‌ها در این حوزه انتخابیه وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: