« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدگفت:اگر آقای استاندار حرفهایی را که در جمع ائمه جمعه استان زد را فراموش کند ما از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در همایش ائمه جمعه استان که در لنده برگزار شد ؛ خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:اگر آقای استاندار حرفهایی را که در جمع ائمه جمعه استان زد را فراموش کند ما از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.


حجت الاسلام جعفر پناهی افزود :آقای احمدی در ابتدای ورودش به استان هم گفته بود سیاسی‌کاری و جناح بازی را در فرودگاه گذاشته و به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد تا با تبعیض مبارزه کنم اما کو کجا و کی باید مبارزه کند؟

وی خاطرنشان کرد: استاندار باید همه نظرها را از طیف‌های مختلف بشنود و به آنها بها دهد تا بتواند بتواند مسیر توسعه استان را فراهم و به وعده‌هایش عمل کند و با اصلاح رفتار خود به درد دل مردم برسد؛ تا کنون هیچ اقدامی در راستای مقابله با استخدام های فامیلی در استان انجام نشده است.


رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ ادامه داد: این که در استان تنها به رأی و نظر نمایندگان همسو با جریان حاکم بها داده شود و سایر نمایندگان در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نباشند موجب نارضایتی اکثر مردم استان خواهد بود و نمایندگان باید از حقوق حوزه انتخابیه خود بهتر از گذشته دفاع کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: