« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
نماینده کهگیلویه بزرگ در شورای اداری بخش موگرمون؛
عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در شورای اداری بخش موگرمون گفت:همه استان و شهرستانهای ما محرومند اما واقعا لنده سوت و کور است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده که صبح امروز به منظور سرکشی و دیدار با مردم لنده ؛ وارد این شهرستان شد بعد از دیدار با مردم دهستان شیتاب در جلسه شورای اداری بخش موگرمون حضور یافت .

در ابتدای این نشست محتشم بخشدار موگرمون طی گزارشی ؛عدم استقرار ادارات  در این بخش ؛نبود گاز خانگی؛نبود مراکز درمانی و  پاسگاه انتظامی  را از مهمترین مشکلات این بخش عنوان کرد.

محتشم همچنین تنگ لنده را یکی دیگر از مشکلات این بخش خصوصا در فصل زمستان دانست و از نماینده مردم خواست تا چاره ای به حال مردم محروم این بخش نماید.


در ادامه نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ طی سخنانی با بیان اینکه تا وارد شهر لنده می شوم از مردم خجالت می کشم گفت:همه استان و شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد محرومند اما واقعا لنده سوت و کور است.

مهندس هاشمی پور افزود:هر شهرستانی که می رویم فعالیتهای عمرانی تا حدودی فعال است اما در لنده هیچ خبری نیست.

هاشمی پور در ادامه گفت:با این همه محرمیت نباید منتظربنیاد مستضعفان نشست و نمی شود اینطوری مردم را در کما نگه داشت.


نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی از مسولان لنده ای از من درخواستی نکرده و ندارد  خطاب به مسولان شهرستان گفت چرا نشستید داخل لنده و دور خودتان را حصار کشیدید و فقط حرفهای زیبا می زنید در حالیکه فرمانداران مردم صبح تا عصر دنبال کار مردمند .

عدل هاشمی پورگفت: تلاش خواهم نمود تا گاز دهستان شیتاب در دهه فجر امسال کلنگ زنی و سایر درخواستها از جمله استقرار ادارات ؛ ساخت مرکز درمانی ؛ راه اندازی پاسگاه انتظامی و تجهیز مدارس  را به صورت جدی پیگیری و محقق نمایم.

هاشمی پور همچنین وعده داده تا آموزشگاه روستای دم تنگ لنده تا اوایل مهرماه سال آینده به بهربرداری برسد.

گفتنی است عدل هاشمی پور  بعد از دیدار با مردم سرتنگ لنده و دهستان شیتاب و حضور در شورای اداری بخش موگرمون در جمع ائمه جمعه استان حضور یافته و سپس از ساختمان دانشگاه پیام نور لنده دیدن نمود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
فرماندارلنده فقط درلنده خوب جلسه می گیردوزیبا حرف می زندامااین جلسات وحرف های زیبا جزوقت کشی ؛وروزمرگی هیچ خروجی تاکنون نداشته وفقط دنبال مسایل سیاسی وحفظ صندلی ......چه پروژه ای درلنده فعال هست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
سلام قبلاشوراهای شهرمطالبات مردم رادرسطح استان وکشورپیگیری می کردن حالا که متاسفانه شورای شهرهم نداریم ؛داریم ولی اگرنبودنندبهتربود؛چون توان وظرفیت کارندارند
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
به نماینده بگویید توکه لالایی بلدی چراخوابت نمیبره
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
خوب ومو وابی!!حقمونه،کممونه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: