« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پراید امنیت و کیفیت مناسب را ندارد و باید از تولید خارج شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛«عبدالله رضیان»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با  برنا در پاسخ به این سوال که وضعیت صنعت خودرو در کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: خودروسازی در کشور وضعیت خوبی دارد و شرکت های خودروسازی نسبت به سال های گذشته وضعیت شان بهتر شده است.

عبدالله رضیان تاکید کرد: شرکت های معتبر در زمینه خودروسازی، خودروهای خود را به کشور وارد کرده و با شرکت های ایرانی همکاری می کنند که باعث بالا رفتن کیفیت صنعت خودرو شده است.

نماینده مردم قائمشهر اشاره کرد: پراید از جمله اتومبیل هایی است که امنیت و کیفیت مناسب را ندارد و باید از تولید خارج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد قراردادهای اخیر خودروسازان داخلی با خودروسازان اروپایی بیان کرد: 20 درصد تامین قطعات این خودروها بر عهده خودروسازان داخلی است. تعدادی از این قراردادها در داخل کشور مانند سیتروئن، تجهیزاتش به کشور وارد شده و حتی به مرحله تولید هم رسیده است.

لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: