« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
در برنامه تلویزیونی نگاه روز عنوان شد:
مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به تجمعات اعتراضی روزهای اخیر گفت: در قانون برای اعتراض و انتقاد جایگاه مشخصی وجود اما آشوب و اغتشاش در هیچ قانونی جایگاهی نداد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛دکتر رضا دهبانی پور در برنامه تلویزیونی نگاه روز گفت:هر نظام سیاسی مجموعه از قواعد و ساختارهای سیاسی است که کارکرد های مختلفی دارد که ممکن است در جاهایی نارسایی های در خدمت به جامعه خود هم داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: در قانون اساسی ما اعتراض بعنوان یک حق قانونی پذیرفته شده است و مردم می توانند از نگرانی های خود بویژه در حوزه اقتصادی و رفاهی معترض باشند که این امر شرایط خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی کشور و اغتشاش  در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست افزود:اگر ببینیم اعتراض کردن رنگ و بوی دیگری داشته باشد و سیاسی شود و کسانی از این موقعیت سوء استتفاده کنند که در این ایام اتفاق افتاد باید همه به وظیفه خود عمل کنند.

دکتر دهبانی پور گفت: انقلاب اسلامی که در سال ٥٧ شکل گرفت همواره در تداوم آن اتفاقاتی افتاد که به دلیل تاکید بر مسئله متکی بودن به خود، دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تدارک ضربه زدن به این انقلاب بودند و همیشه منتظر چنین فرصت های هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه ایرانیان را لایق شهروندی خود نمی دانستند تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا مردم ایران را مردمی گرسنه توصیف کرد اما از طرفی خود را حامی مردم ایران می داند که این یک تناقض آشکار است و مردم قطعا در راهپیمایی فردا پاسخ این توهین ها را خواهند داد.

دهبانی پور با اشاره به راهپیمایی مردم در اعتراض به حوادث اخیر گفت: مردم حتما مرز بین مشکلات اقتصادی خود و آشوب را تشخیص می دهند و به صحنه می آیند.

وی همچنین با اشاره به درخواست آمریکا برای جلسه شورای امنیت در خصوص مسائل ایران گفت: این در حالی است که اگر قرار باشد پرونده ای در سازمان ملل بررسی شود باید پرونده های زیادی باز شود.

دهبانی پور در خصوص بحث بصیرت افزود: مردم به یک آگاهی و شناختی  رسیدند که صره را از ناصره تشخیص می دهند.

وی  با اشاره به شعارهای حوادث  اخیر گفت: شعارها از جنس هیچ کدام از نیروهای درون انقلاب و نظام اعم از راست و چپ و اصولگرا و اصلاح طلب نبودند و این افراد شعارهایشان عبور از همه طیف های سیاسی بود بنابراین لازم است همه به صحنه بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: