« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
سناتور ارشد روس:
معاون کمیته امنیتی و دفاعی شورای روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال تلاش برای حمله به ایران در همه جبهه ها است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ریانووستی، «فرانتس کلینتسویچ» معاون کمیته امنیتی و دفاعی شورای روسیه اظهار داشت که آمریکا در حال تلاش برای حمله به ایران در همه جبهه ها است، از حمایت از معترضان در ایران گرفته تا لغو توافق هسته ای و بیش از همه واشنگتن در این منطقه نگران اتحاد روسیه، ایران و ترکیه است.

کلینتسویچ گفت: نیازی به توضیح اظهارات نیکی هیلی نیست، اما چه کسی به نماینده آمریکا در سازمان ملل اجازه داده تا به نمایندگی از کل جهان حرف بزند و یک کشور را تهدید کند؟

وی افزود که آمریکا به دنبال محاصره ایران است چرا که بدون شک ایران به یک بازیگر مهم در خاورمیانه تبدیل شده است. هدف اصلی آمریکا در این منطقه از بین بردن اتحادی است که بین روسیه، ایران و ترکیه ایجاد شده است.

این سناتور روس در ادامه گفت: بی ثبات کردن ایران که بیشترین توان نظامی را نیز دارد، سرانجام خاورمیانه را منفجر خواهد کرد. برای خروج ایران از حوزه حقوقی، آمریکا حتی مایل است که کل دنیا را با یک تحریم یک جانبه درخصوص توافق هسته ای متقاعد کند و اینها نمونه هایی از حمله به ایران در همه جبهه ها است.


مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: