« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
در نشست کمیته همیاری ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمدمطرح شد؛
اعتبار در نظر گرفته شده برای برنامه های کمیته امداد در دهه فجر امسال ۶ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ارائه برنامه های مختلف برای مددجویان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست گفت: به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه امیدواریم امسال ایام الله دهه فجر با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.


وی به برنامه های کمیته همیاری تشکل های مردمی اشاره کرد و افزود: دو سری برنامه در این کمیته داریم یکی برنامه هایی که به صورت مشترک بین همه دستگاهها برگزار می شود و به عنوان خروجی کمیته همیاری است و دیگری برنامه های اختصاصی دستگاههای عضو  است.

محبی با اشاره به اینکه کمیته همیاری ستاد دهه فجر در زمینه عدالت اجتماعی، تأمین اجتماعی و محرومیت زدایی فعالیت می کند، افزود: باید تلاش کنیم دستاوردهای انقلاب را در حوزه محرومیت زدایی و به خصوص در مناطق محروم بازگو کرده و نشان دهیم.

وی به برنامه های کمیته امداد در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: اعتبار درنظر گرفته شده برای برنامه های کمیته امداد در دهه فجر امسال ۶ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ارائه برنامه های مختلف از جمله اشتغال زایی، مسکن، جهیزیه، وام و سایر موارد برای مددجویان است.

محبی یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر را اجرای ۸۵ طرح اشتغال زایی اعلام و بیان کرد: این طرح ها در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی برای مددجویان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کلنگ زنی ۵۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت موسسات خیریه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه های کمیته امداد در دهه فجر است، افزود: بهره برداری از ۱۱۳ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی با اعتبار دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان با مشارکت خیریه ها از دیگر برنامه های این نهاد است.

 محبی یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر را کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت دانست و گفت: در این زمینه ۳۴ مورد جهیزیه بااعتبار ۱۰۲ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت پرداخت می‌شود که ۱۴ مورد آن با مبلغ ۴۲ میلیون تومان با مشارکت مؤسسات خیریه است و همچنین اهداء هدیه ازدواج به ۲۲ داماد تحت حمایت به مبلغ ۳۳ میلیون تومان از دیگر برنامه‌هاست.

وی به پرداخت وام قرض‌الحسنه به صد خانوار بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اشاره و اظهار کرد: توزیع ۵۰۰ عدد پنکه به ارزش ۸۲ میلیون تومان بین خانواده‌های مددجویان مناطق محروم، سرکشی از ۳۴ خانواده بیمار صعب‌العلاج با اهدای سبد کالا بااعتبار ۳۴ میلیون تومان، دیدار با ۱۷ خانواده شهید (هر اداره یک خانواده)، برگزاری جشن انقلاب در ادارات و مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد به‌عنوان دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ادارات در دهه فجر امسال و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

شایان‌ذکر است، در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه وادارات و سازمان‌های عضو، برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود را مطرح و بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: