« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
از منابع بانک رفاه کهگیلویه و بویراحمد؛
۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانک رفاه کارگران به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از همکاری بانک رفاه کارگران در پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده این نهاد، گفت: ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانک رفاه کارگران برای اجرای ۱۳ طرح اشتغال به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.


وی با بیان اینکه ۵۵ طرح با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک ارسال شده است، افزود: ۴۲ طرح با اعتبار ۸۴۰ میلیون تومان پشت نوبت دریافت تسهیلات بانک رفاه است که خواستار همکاری بانک درخصوص پرداخت آنها هستیم.

محبی با یادآوری اینکه سال گذشته ۱۹۷ طرح اشتغال با اعتبار دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از منابع بانک رفاه کارگران برای مددجویان اجرا شد، بیان کرد: از این تعداد طرح اجرا شده ۷۹ مورد آن با مبلغ ۸۸۰ میلیون تومان از محل تبصره ۲۶ اعتبارات خود اشتغالی بود که تمامی آن از سوی بانک رفاه محقق شد.

محبی ادامه داد: از مجموع طرح های اجرا شده از منابع بانک رفاه کارگران در سال گذشته،۱۱۸ مورد آن با اعتبار یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت شده‌است.

وی به طرح های باقی مانده از اعتبار سفر ریاست جمهوری در بانک رفاه  اشاره کرد و گفت: ۵۴ طرح با اعتبار ۹۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری باقی مانده که خواهان تسریع در پرداخت تسهیلات این طرح ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح های اشتغال زایی را یکی از گام های این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی دانست و بیان کرد: گرچه طرح های اجرا شده مددجویان این نهاد خرد و کوچک است، اما از لحاظ ماندگاری و پایداری شرایط خوبی دارند و تلاش ما بر این است که طرح هایی را اجرا کنیم که با سیاست های کمیته امداد همسو باشد.

خدابخش فروزان مدیر امور شعب بانک رفاه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، با بیان اینکه همکاری با کمیته امداد برای مجموعه بانک رفاه افتخار بزرگی است، گفت: این بانک برای خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات به مددجویان معرفی شده کمیته امداد آمادگی کامل دارد.

وی به پایداری طرح های اشتغال کمیته امداد و هزینه کرد تسهیلات در اجرای طرح ها اشاره کرد و افزود: با نظارت خوب و به موقع کمیته امداد بر طرح های اشتغال زایی، بانک رفاه کارگران استان خواستار ادامه این روند تا رسیدن به خودکفایی کامل مددجویان است.

فروزان درخصوص پرداخت تسهیلات باقی مانده مددجویان پشت نوبتی بانک و همکاری با کمیته امداد قول مساعد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: