« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
مدیرعامل شرکت برق خبر داد؛
امسال ۲ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف برق بخش های کشاورزی و صنعتی کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به انعقاد قرارداد با مشترکان تعرفه‌های کشاورزی ،صنایع ، اماکن تجاری و اداری در استان گفت: طبق این قرارداد اگر مشترکان در زمان پیک مصرف برق اقدام به صرفه جویی کنند پاداش به آنان تعلق می‌گیرد.

داود راهزادی افزود: از مجموع هزار و ۳۸۹ قرارداد منعقد شده سال جاری با تعرفه‌های مختلف، ۶۴۵ اشتراک به مفاد قرارداد‌ها پایبند بودند.

راهزادی ادامه داد: از مجموع ۶۴۵ اشتراک ۶۱۶ مورد تعرفه کشاورزی، ۲۸ تعرفه صنعتی و یک تعرفه دیزل ژنراتور شرکت نفت گچساران بود.

وی با اشاره به استقبال مشترکان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی در کاهش مصرف برق در مقایسه با پارسال گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال پاداش به مشترکان برق با تعرفه‌های عنوان شده پرداخت شد.

راهزادی افزود: پاداش مشترکان کم مصرف با تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی به‌زودی پرداخت می‌شود.

از مجموع ۲۴۱ هزار و ۶۳۶ اشتراک برق موجود در کهگیلویه و بویراحمد، سه هزار و ۹۸۶ اشتراک مربوط به تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی بود که از این تعداد ۲ هزار و ۷۲۷ اشتراک کشاورزی و هزار و ۲۶۰ اشتراک صنعتی است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: