« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
درخواست سرمایه گذاران از اپل؛
دو سرمایه گذار بزرگ اپل از این شرکت خواسته اند برای مقابله با اعتیاد به موبایل در کودکان اقدامتی انجام دهد. این درخواست نشان دهنده نگرانی روزافزون درباره تاثیرات گجت ها و رسانه های اجتماعی روی کودکان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دو سرمایه گذار بزرگ یک تولید کننده موبایل در نامه ای سرگشاده خواهان مقابله با اعتیاد کودکان به موبایل شده اند.

 به گزارش بی جی آر، دو سرمایه گذار بزرگ اپل از این شرکت خواسته اند برای مقابله با اعتیاد به موبایل در کودکان اقدامتی انجام دهد.  این درخواست نشان دهنده نگرانی روزافزون درباره تاثیرات گجت ها و رسانه های اجتماعی روی کودکان است.

شرکت نیویورکی «جاناپارتنزر» و سازمان «سیستم معلمان بازنشسته» کالیفرنیا در نامه ای سرگشاده از این شرکت درخواست کرده اند ابزاریهای بیشتری برای مقابله با اعتیاد کودکان به خدمات اپل ارائه کند.

همچنین آنها به شرکت توصیه کرده اند نرم افزار دستگاه موبایل را طوری ارتقا دهند که والدین گزینه های بیشتری برای حمایت از سلامت فرزندانشان داشته باشند.

این شرکت مجموعا ۲ میلیارد دلار از سهام اپل را در اختیار دارند.

در این نامه آمده است: هم اکنون یک توافق در سراسر جهان به وجود آمده که عواقب بلندمدت فناوری های جدید باید در نظر گرفته شود. هیچ شرکتی نمی تواند این مسئولیت را از خود سلب کند.

 اپل می تواند نقشی مهم در تعیین مسیر صنعت و توجه به سلامت و رشد نسل آینده داشته باشد.

مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: