« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
لنده
صبح امروز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل با حضور در شهرستان لنده از پروژه غیر فعال پل تراب بازدید نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ صبح امروز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل از پروژه های عمرانی شهرستان لنده بازدید کردند.


مدیران استانی در این سفر یک روزه : از پروژه های عمرانی  راکد از جمله :پل و  جاده لنده به دهدشت پاتاوه، مدرسه 6کلاسه امام رضا (ع) دم تنگ لنده، اراضی کشاورزی دشت بن در روستای کهناب ، مجتمع آبرسانی موگرمون و مجتمع تفریحی وگردشگری موگرمون بازدید و در جریان امر قرار گرفتند.


فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل  پس از بازدید از پروژه های یاد شده در جلسه ی شورای اداری شهرستان حاضر و بعد از استماع گزارش عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی و عمرانی، دستورات لازم را صادر و خواستار تسریع در روند تکمیل پروژه ها شده است.

در ابتدای این نشست امام جمعه لنده  با اشاره به محرومیت شهرستان لنده خواهان فعال شدن پروژهای راکد و تلاش برای خروج این شهرستان از بن بست گردید.


حجت الاسلام محمودی اصل ابراز امیدواری کرد از این نشست ثمره ای عاید مردم گردد و وعده ها و مصوبات این جلسه ظرف یکی دوماه اخیر عملی گردد.

همچنین فرماندار لنده با بیان خدمات انجام شده در دولتهای گذشته و حال  لنده را شهرستانی بالقوه غنی و بالفعل فقیر دانست و افزود:ما در زمینه ی گیاهان دارویی ؛کشاورزی  و گردشگری دارای پتانسیل بالایی هستیم که زمینه ی کار و فعالیتهای عمرانی زیادی وجود دارد.


دکتر کریمی نژاد با اشاره به پروژهای راکد و غیر فعال لنده از جمله :پل و جاده تراب ؛روکش جاده لنده به دهدشت ؛آسفالت لنده به قیام؛ساختمان فرمانداری؛راه روستایی عروه و .....خواستار اهتمام جدی مسولان برای رفع مشکلات مردم شد.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
آخ وبخت مردم روستای تراب گردوخاک ماشین های این بازدیدکنندگان ازاین پل چقدرآسایش آن هاگرفته وکاراین پل هنوزبه سرانجامی نرسیده اگرجاده تراب واین پل نبود مسولینی که تازه منصوب می شدند چگارمی کردندآقای فیلی راهم می بینیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: