« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
بهبهان
نشست تخصصی کمیته علمی جشنواره ملی گل نرگس بهبهان با حضور اساتید، پژوهشگران، مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی و مجمع نرگس کاران بهبهان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، این مراسم با حضور مهندس شمسائی مدیر کل سازمان آب و برق خوزستان،جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در سالن جلسات دانشکده فنی مهندسی برگزار شد. 


دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار اظهار امیدواری کرد این نشست حرکتی مثمر ثمر در رفع نیازهای نرگس کاران باشد.

حاج آقا طواف امام جمعه موقت شهرستان نیز در ادامه با بیان روایت های اسلامی از پیامبر و ائمه معصوم درباره گل نرگس ، خواص درمانی آن در پیشگیری از جنون،خوره ،سرماخوردگی ودیگر بیماری ها را اشاره و  منشا وجودی آن درایران قبل از اسلام را یاد آوری کرد.


دکتر مجد ،چهره ماندگار زیست شناسی کشور نیز  در سخنرانی خود ضمن استقبال از برگزاری جشنواره گل نرگس در بهبهان ، فعالیت های یک ساله خود و دانشجویانش درباره گل نرگس را برشمرده و به مسائل مهمی از جمله طبقه بندی انواع گل نرگس،خواص درمانی،کاربردها وخام فروشی گل نرگس اشاره نمود .

در ادامه دو نفر نرگس کاران حاضر در جلسه نیز به نمایندگی از همکاران خود به مشکلات پیش رو از جمله گرانی آب بها ،هزینه های حمل و نقل،بیمه محصول،عدم ثبات بازار،قیمت گذاری و... اشاره و خواستار حمایت های مادی و معنوی مسئولان شدند.


مهندس شمسایی نیزضمن اشاره به کمبودها و ضعف های تبلیغاتی و اطلاع رسانی جشنواره گل نرگس، به جمع بندی جلسه پرداخت و ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات مطرح شده ، تشکیل کارگروهی توسط دانشگاه برای طرحی مطالعاتی با محوریت مشکلات نرگس کاران را خواستار شده و قول مساعد داد در جهت واگذاری مجوز آب به نرگس کاران ،ایجاد سردخانه و تهیه ماشین های حمل و نقل در جهت ارتقا مراحل کاشت،برداشت و عرضه گل نرگس اقدامات لازم را انجام دهد.


در نهایت مهندس شمسایی ضمن بازدید از مرکز جوار دانشگاهی ،اقدامات انجام شده این مرکز را در زمینه کارآفرینی را بسیار مثبت اعلام نمود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین