« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
ورزشی
سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان، گفت: از داوری راضی بودم هر چند که داور در صحنه‌های یکه 50 ـ‌ 50 بود سوت‌هایش را به سود پرسپولیس به صدا درآورد.
به گزارش مشرق، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: امیدوارم بازی خوبی تماشا کرده باشید. توانستیم بازی را ببندیم. موقعیت آنها از ما بیشتر بود.

* اثری  از تمرینات را ندیدم

سرمربی مشکی‌پوشان در ادامه تأکید کرد: از بازیکنان تیم راضی نبودم ما تمرینات مختلفی را طی یک هفته پشت سر گذاشتیم تا آماده این بازی شویم اما در بازی اثری از این تمرینات ندیدم.

 * در صحنه‌های 50 ـ 50 داور به سود پرسپولیس سوت زد

وی در مورد عملکرد داور عنوان کرد: از داوری راضی بودم هر چند که داور در صحنه‌های یکه 50 ـ‌ 50 بود سوت‌هایش را به سود پرسپولیس به صدا درآورد.

* بهتر است بازی‌هایمان را در شهر دیگری برگزار کنیم

عنایتی در مورد حضور هواداران زیاد پرسپولیس در ورزشگاه عنوان کرد: اگر قرار است هواداران به این شکل به ورزشگاه بیایند بهتر است بازی‌هایمان را در شهر دیگری برگزار کنیم. اینکه پشت نیمکت ما در مسابقه‌ای که میزبان هستیم به ما فحش بدهند زیبنده فوتبال مشهد نیست. البته از آنهایی که به ورزشگاه آمدند و تیم خودشان را تشویق کردند ممنون هستم.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: