« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
امام جمعه قلعه رئيسي
امام جمعه قلعه رئيسي خطاب به استاندار: بلايي که امروز باعث نااميدي جوانان استان شده پارتي بازي و استخدام هاي فاميلي، قومي، طايفه، خطي و سياسي است و اين يک ظلم بزرگ است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام اسماعيل صلواتي ظهر امروز در بخشي از خطبه‌هاي نماز جمعه قلعه‌رئيسي به موضوع فيلتر فضاي مجازي هم اشاره و خاطرنشان کرد: بعضي‌ها آدرس غلط به مردم ندهند مشکل مردم فيلتر يا رفع فيلتر نيست مشکل مردم بيکاري گراني مشکلات معيشتي است.

صلواتي به استخدام‌هاي غير قانوني در استان اشاره و يادآور شد: بلايي که امروز باعث نااميدي جوانان استان شده پارتي بازي و استخدام هاي فاميلي، قومي، طايفه، خطي و سياسي است و اين يک ظلم بزرگ است و استاندار محترم در ابتداي ورودشان به استان قول دادند که برخورد کنند و از آن جلوگيري مي کنند انتظار افکار عمومي و خواسته به حق مردم اين است که تا به امروز چه برخوردي شده؟ چرا اين وعده عملي نشده؟ چطور در بعضي جاها استخدام هاي فاميلي که کمتر از يکي دوسال استخدام شرکتي شدند تبديل وضعيت مي‌کنيد.

وي گفت: اما نيروهاي 8 الي 10 سال قبلي را يا اخراج مي کنيد يا به همان حال سابق نگه مي‌داريد و مديريت با نگاه سياسي و خطي در اين استان باعث عقب ماندگي مي‌شود و يک جنايت در حق مردم است که انتظار است انسان‌هايي شايسته، لايق، متعهد، مختخصص، دلسوز، ولايي و انقلابي در راس امور باشند.

امام جمعه قلعه رئيسي به مديريت‌هاي ضعيف در بيشتر مناطق استان اشاره و اضافه کرد: اي کاش يک روزي در اين مملکت و در اين استان مديراني که عملکرد قابل دفاع و در خور شان نظام جمهوري اسلامي ندارند، باعث تضعيف مردم، در حق نظام و انقلاب جفا کردند و آثار زيانباري که در حوزه کاري به جاي مي گذارند محاکمه مي‌شدند و در همين دنيا به سزاي خيانتشان مي رسيدند.

صلواتي با بيان اينکه مسووليت در نظام اسلامي امانت است تصريح کرد: در عوض زحمات و تلاش و مجادتهاي انبياء، اولياء و خون شهيدان حق اين است مديري که حق اين امانت را رعايت نمي‌کند و خيانت مي‌کند، ظلم مي‌کند، گرفتاري براي مردم ايجاد مي‌کند که حتي بعضا مورد حمايت جناح‌ها سياسي قرار مي‌گيرد و حتي زمينه ارتقاء کاري او را فراهم مي‌کنند حق اين است اين مدير در پايان مسووليت مورد محاکمه قرار بگيرد و به سزاي آثار سوء مديريتش برسد.

منبع/فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
شجاعت شما در مورد گفتن حق و دفاع از مردم ستودنی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: