« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
جهان
تلویزیون ا.بی.سی نیوز روز جمعه گزارش داد: سخنان غیر انسانی و ناسزا گوئی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به کشورهایی که در فهرست تروریسم کاخ سفید قرار دارند از طرف هردو حزب جمهوریخواه و دموکرات مورد تقبیح قرار گرفت.
به گزارش روز جمعه ایرنا، دونالد ترامپ در مذاکره با اعضای دو حزب که خواستار فشار کمتر به مهاجرین به آمریکا شده بودند و از رئیس جمهوری آمریکا خواستند که برنامه قرعه کشی برای ویزای ایالات متحده را حذف نکند، مهاجرین کشورهای هائیتی، آفریقایی و سایر کشورها را که در فهرست کشورهای تروریستی آمریکا قرار دارد را مورد اهانت قرار داد. همه افرادی که در این جلسه بودند از لحن ترامپ متعجب شدند.
سازمان ملل نیز با صدور بیانیه شدید الحنی، توهین به کشورها را محکوم کرده و آنرا نمونه ای از فرهنگ نژاد پرستی خواند.
به رغم اینکه کاخ سفید هنوز عبارت بی شرمانه ترامپ را نسبت به برخی کشورها، امری عادی می پندارد و حتی برخی از مشاوران ترامپ می گویند لحن مبتذل و زبان ناسزاگوی او، موجب تقویت رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد، یک مقام کاخ سفید پذیرفت که توهین برای اعلام مواضع رئیس جمهوری راه درستی نیست و افزود: مردم باور دارند که او از کلمات توهین آمیز جنجالی استفاده کرده است.
'تلویزیون ا. بی سی نیوز' به نقل از این مقام کاخ سفید افزود: این یک اشتباه از طرف رئیس جمهوری بود و راه درستی برای بیان مواضع سیاسی نیست.
همچنین هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات لحن توهین آمیز ترامپ را در جلسه با نمایندگان این دو حزب نامناسب دانستند.
رئیس جمهوری آمریکا در نشست با نمایندگان دو حزب جمهوری خواه و دموکرات مجلس گفته بود که مایلم به جای مردم هائیتی، آفریقایی و سایر کشورهای کثافت، افراد بیشتری از نروژ به آمریکا بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: