« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به همت کتابخانه عمومی شهدای قیام؛
به پاس فوایدی که از جنگل نصیب ما انسان ها می شود وبرای اینکه به همه ی مردم دنیا نشان دهیم که جنگل ها چقدر در زندگی ما اهمیت دارن مسابقه نقاشی با همین موضوع در دهستان قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده برگزار گردید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده از اجرای مسابقه نقاشی با موضوع «من جنگل را دوست دارم» در روستای قیام خبر داد و گفت:


جنگل ، هدیه خدایی و نخستین دوست بشر به شمار می‌رود. هیچ یک از پدیده‌های طبیعت به اندازه جنگل در زندگی آدمیان نقش اساسی و سازنده ندارند. انسان آغازین تنها در پناه جنگل توانست به حیات و تولید نسل خود ادامه دهد، او نیازمندیهای روزانه خود را از جنگل بدست می‌آورد. بدین سان احترام به درختان و احساس دوستی نسبت به آنها پدیده‌ای است که منشا بسیار دیرین در ذهن انسانها دارد.


سید زکریا تقوی نژاد  افزود :به همین منظور و به پاس فوایدی که از جنگل نصیب ما انسان ها می شود وبرای اینکه به همه ی مردم دنیا نشان دهیم که جنگل ها چقدر در زندگی ما اهمیت دارن مسابقه نقاشی با همین موضوع برگزار  گردید و نمایشگاهی از این نقاشی ها در معرض دید همه ی مردم قرار داده شد.


وی اظهار داشت: به امید روزی که همه ی مردم قدر جنگل را بدانند و شاهد قطع هیچ درختی در هیچ کجای دنیا نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: