« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چهره واقعی خود را نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که سخنان اخیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منافع اسرائیل کمک می‌کند، زیرا این سخنان، مواضع واقعی فلسطینیان در قبال روند صلح را نشان می‌دهد.

نتانیاهو که در هند به سر می‌برد گفت: من آنچه را ابومازن گفت: شنیدم، او نقاب از چهره خود برداشت و این حقیقتی که من از سال‌ها قبل تلاش می‌کردم برای مردم جا بیندازم، روشن شد و مشخص شد که درگیری بین ما و فلسطینیان به‌دلیل مخالفت همیشگی آنان با به‌رسمیت شناختن دولت یهودی است.

وی افزود: هیچ صلحی بدون تغییر مواضعی که عباس اعلام کرده اتفاق نمی‌افتد و این موضوع بعد از اینکه من با تعدادی از رهبران دنیا سخن بگویم، روشن‌تر از قبل می‌شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که محمود عباس از طرح صلح آمریکا می‌ترسد و تلاش می‌کند دیگران را به عنوان میانجی صلح، جایگزین آمریکا کند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه شب طی سخنانی در نشست شورای مرکزی فلسطین در رام‌الله گفت: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی می‌ماند و ما مرتکب اشتباهات گذشته نمی‌شویم.

وی افزود: به ترامپ می‌گوییم که طرح تو را هرگز قبول نمی‌کنیم.

ترامپ روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: