« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
سیاسی
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مسئولان بايد پاسخگوي مردم باشند، گفت: بايد به جاي دعواهاي سياسي متحد باشيم تا مشكلات كشور برطرف شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مسعود پزشكيان شامگاه پنج‌شنبه در همايش مجلس و جايگاه قانون در توسعه ملي در شهرضا عنوان كرد: در زماني كه عراق با پشتوانه همه ابرقدرت‌هاي دنيا به كشور ما حمله كرد توانستيم در برابر آن ايستادگي كنيم چون همه مردم با همه توان وارد صحنه شدند و از همه چيز خود گذشتند تا به پيروزي رسيديم اما متأسفانه امروز در عرصه داخلي اينگونه نيست و نتوانستيم آنچه را كه شهدا و رهبري از ما خواستند برآورده كنيم. وي اظهار كرد: مشكل ما نبود عدالت در بخش‌هاي مختلف است، بر اساس تعاليم قرآن كريم خداوند براي همه امت‌ها رسولاني را مبعوث مي‌كند تا در بين آنها به عدالت قضاوت كنند، ما نيز منتظر ظهور امام زمان(عج) هستيم تا عدالت را در جامعه توسعه دهد اما در شرايط فعلي شاهد بي عدالتي گسترده در همه بخش‌ها هستيم. نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: در حوزه بهداشت و درمان برخي ماهيانه چند ده ميليون يا چند صد ميليون دريافتي دارند و برخي درآمدهاي ميلياردي دارند، در هيچ كجاي دنيا اينگونه نيست، آنها مسلمان نيستند و بهتر از ما كه مدعي مسلماني هستيم رفتار مي‌كنند.  پزشكيان بيان كرد: اينكه انسان بتواند حرف درست را بشنود و آن را به درستي اجرا كند بسيار مهم است، امكان ندارد براي حل مشكلات كشور راه حل درستي ارائه بشود و باز هم مشكل هنوز باقي باشد اما ايراد آنجاست كه برخي مسئولان علم كافي براي تصميم‌گيري و حل مشكلات را ندارند و جسارت اينكه بگويند نمي‌دانيم يا نمي‌توانيم را نيز ندارند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: مسئولان بايد پاسخگوي مردم باشند و جز اين هم راهي نداريم، بايد به جاي دعواهاي سياسي متحد باشيم تا مشكلات كشور برطرف شود؛ ما اگر به دنبال آبادني كشور و شكست امريكا هستيم بايد با هم متحد باشيم؛ جهان اسلام هم اگر واقعاً مي‌خواهد بر امريكا غلبه كند بايد با هم متحد باشند چون امريكا با استفاده از تفرقه بين مسلمانان اقدامات شيطاني خود را انجام مي‌دهد. پزشكيان گفت: اظهار مي‌كنيم مقصريم و نمي‌دانم چگونه بايد در روز قيامت پاسخ مردم و خون شهدا را بدهيم، بايد براي حل مشكلات مردم وارد عمل شويم نه اينكه تلاش كنيم تا فقط جناح خودمان را غالب كنيم و بعد از آن به نام دين و اسلام پست و مقام‌ها را بين خودمان تقسيم كنيم./جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: