« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
دکتر آیت پیمان:
رئیس شورای دین پژوهان کشور و مجمع جهانی شیعه شناسی طی نامه ای به تاجگردون و جعفرپور روسای کمیسیون ها ی تلفیق و فرهنگی مجلس نسبت به حذف بودجه موسسات خاص دینی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ متن نامه سرگشاده و اعتراضی رئیس شورای دین پژوهان کشور و مجمع جهانی شیعه شناسی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر تاجگردون

رئیس محترم کمیسیون تلفیق و کمیسیون بودجه .

جناب آقای دکتر جعفر پور

رئیس محترم کمیسیون فرهنگی.

سلام علیکم .

احتراما"  ملاحظه شد که رئیس محترم  کمیسیون بودجه و تلفیق مجلس در اینستاگرام امروز خود خبر حذف بودجه موسسات خاص دینی و اختصاص آن به مسکن محرومین را اعلام کرد .

از خبر ایشان و حالت شادمانه وی در اعلام این تصمیم ناصحیح بسیار تاسف خورده و تعجب کردم .

قطعا " این تصمیم نامناسب پایدار نخواهد ماند و با اعتذار باید بگویم که غیر عقلائی و بی منطق است .

نوعی سیاست بازی از آن استنباط میشود و پاک کردن صورت مسئله است .

بنده خود از منتقدین  و معترضین سرسخت جدول ۱۷ بودجه  بودم و معتقد بودم که نا عادلانه و رانتی تنظیم شده است و سالها بدون محاسبات و ذیحسابی به اشخاص متنفذ و بخصوص مورد عنایت ! داده شده  است و  اصرار داشتم که باید از نو تنظیم و عادلانه تقسیم بندی و توزیع کارشناسانه ی جدید بشود و بدون اعمال نفوذ جاهایی مثل برخی دفاتر ویا  شخصیت های ذی نفوذ و  فقط با ملاک ها و معیارهای  برگرفته از خروجی حقیقی و کارایی کنونی موسسات تخصیص یابد و مشمول ذیحسابی و قانون محاسبات عمومی باشد .

این تصمیم کمیسیون تلفیق برای لغو بودجه موسسات خاص دینی و اختصاص آن به بخش مسکن اگر در صحن هم تصویب شود ، شورای نگهبان شایسته است که تایید نفرمایند چون  موجب افزایش مظلومیت بخش فرهنگی و دینی  است و غیر مستقیم کمک به تهاجمات فکری و فرهنگی و دینی دشمنان به  بنیانهای اعتقادی مکتب اهل بیت  علیهم السلام  خواهد کرد .

تقاضا دارد نمایندگان محترم کمیسیون تلفیق تجدید نظر نمایند و در غیر اینصورت  علیرغم اینکه سهمی در آن نداشته و نداریم لکن با اطلاع رسانی به نمایندگان ملت،  تلاش خواهیم کرد تا این تصمیم  در صحن  رد شده و به آن رای ندهند .

 آیت پیمان / مدیرمجمع جهانی شیعه شناسی و دبیر شورای دین پژوهان کشور

گچساران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: