« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
در دومین جلسه کمیته همیاری ستاد دهه فجر مطرح شد؛
دومین جلسه کمیته همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قائم‌مقام کمیته امداد استان و نمایندگان ادارات عضو، به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرای بهتر برنامه های این دهه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: ضرورت این است که دهه فجر را با هم‌فکری و انسجام بیشتر بین دستگاه‌ها، هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.


وی با اشاره به هجمه‌های دشمن در برقراری آشوب و ناآرامی‌های اخیر در کشور افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم و آگاه کردن مردم در این خصوص است.

جلال فرد بابیان اینکه ما باید خدمات ارائه‌شده خود در این ایام را به نحو مطلوب برای مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود: امیدواریم برنامه های ایام دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و بتوانیم با برنامه‌ریزی اصولی زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف را فراهم کنیم.  

جلال فرد یادآور شد: افتتاح ۸۵ طرح اشتغال، بهره‌برداری از ۱۱۳ مسکن مددجویی شهری و روستایی، کلنگ زنی ۵۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت مؤسسات خیریه، اهداء ۳۴ مورد جهیزیه و ۲۲ مورد هدیه به داماد با کمک خیران و پرداخت صد مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر است.

وی همچنین به توزیع ۵۰۰ پنکه  و ۲۰۰ بخاری در مناطق محروم، بازدید از ۳۴ خانواده بیمار صعب‌العلاج با اهدای سبد کالا، برگزاری جشن انقلاب در ادارات و مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد، آذین‌بندی ادارات، تبلیغات محیطی، شرکت کارکنان ادارات در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیدار با مسئولین ارشد استانی به‌عنوان دیگر برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال اشاره کرد.

شایان‌ذکر است، در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح و بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند و مقرر شد عملکرد هر اداره در پایان جهت جمع‌بندی به کمیته امداد تحویل داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: