« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
جهانگیرایزدپناه
من هرچه با این عقل ناقص وکله پوکمان فکر کردم نتوانستم این معما را حل کنم که آیا آدم وقتی ایستاده است بیشتر مسلط تراست وجمعیت را میبیند یا وقتی توی ماشین ضد گلوله نشسته است ؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-«جهانگیرایزدپناه»: دوستان من هرچه با این عقل ناقص وکله پوکمان فکر کردم نتوانستم این معما را حل کنم که آیا آدم وقتی ایستاده است بیشتر مسلط تراست وجمعیت را میبیند یا وقتی توی ماشین ضد گلوله نشسته است ؟ این نکته را در صحبت دیشب رئیس جمهور محترم با مردم بخوانید:

رئیس جمهور در جواب سوال مجری برنامه مبنی براین که چرا شما در سر پل ذهاب درماشین ضد گلوله با مردم زلزله زده با بلندگو صحبت کردید ، می گوید :

" محلی برای سخنرانی در سر پل ذهاب مشخص شده بود تا در آن جا با مردم صحبت کنم. در مسیر که می رفتیم ، دیدم که جایی ساختمان فرو ریخته است  به راننده  گفتم همان جا توقف کن . ماشین ایستاد من از ماشین پیاده شدم و کنار ساختمانی که فرو ریخته بود  رفتم و در آن جا با مردم صحبت کردم . برگشتم  و در کنار  ماشین بلند گویی گذاشته بودند تا من صحبت کنم اما دیدم که آن جا مسلط نیستم و همه جمعیت را نمی بینم . بنابراین گفتم بلند گو را بیاورید داخل ماشین و من هم   داخل ماشین رفتم تا مسلط باشم و با مردم صحبت کنم"

جل الخالق مسئولین ما با تمام جهان فرق دارند . تو ماشین ضد گلوله بنشینند جمعیت را بهتر از ایستاده یا  بالای سکو می بینند  . شاید هم گرد وغبا ر با دانه های خیلی درشت باریدن گرفته.
آقاخدا عمرتان را زیاد کند و سایه تان  از سرما کم نشود وهمیشه سلامت باشید،

 شما رفته اید سرپل ذهاب، توی یه کوچه،پس کوچه ای یا فوق فوقش محله ای برای اهالی یک ساختمان  فرو ریخته ای  صحبت کردید و برگشتید  

 اما ما با آب وتاب در رسانه ها خواندیم که رئیس جمهور برای مردم سر پل ذهاب  هم دردی و سخنرانی کرده .  این رسانه هاهم از بازدیدها عجیب  کوه میسازند، ولی کوه موش  زایید.

 کله پوک

.....کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: