« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد؛
89 خدمت عمرانی با اعتبار 360 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، احمد قبادپور، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، به 89 مورد خدمت عمرانی انجام‌شده برای مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این زمینه360 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سرپناه و تأمین مسکن مددجویی یکی از رسالت‌های اساسی کمیته امداد است افزود: بهسازی و مقاوم‌سازی 17 مورد مسکن روستایی بااعتبار 139 میلیون و 700 هزار تومان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی این نهاد در سال جاری است.

قبادپور به خرید و ساخت سه مسکن مددجویی شهری بااعتبار 60 میلیون تومان برای مددجویان اشاره و بیان کرد: تعمیر، تکمیل و بازسازی 48 مورد مسکن مددجویی به مبلغ 126 میلیون و 700 هزار تومان و کمک به تکمیل سه مورد مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار 11 میلیون و 200 هزار تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بابیان اینکه ساخت‌وساز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی ازجمله خدمات قابل‌توجه این نهاد در زمینه حمایت از مددجویان است، اظهار کرد: به همین منظور 18 سرویس بهداشتی با اعتبار 23 میلیون تومان در 9 ماهه امسال برای مددجویان تعمیر و بازسازی و احداث شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه مسکن برای مددجویان اقدامات مؤثری انجام داده است، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و کمک‌های مردمی در کنار خدمات‌رسانی و توجه کمیته امداد به ساخت مسکن مددجویی، بتوانیم اقدامات مؤثرتری در حوزه مسکن نیازمندان انجام دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: