« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
ورزشی
هواداران تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی با توجه به مسائل مطرح شده از سوی مهدی طارمی در برنامه 90 برای جریمه پرسپولیس به سایت و پیج اینستاگرام فیفا هجوم بردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از خبرگزاری فارس: مهدی طارمی در ارتباط تصویری با برنامه  90 صحبت‌هایی در مورد نحوه قرارداد با باشگاه پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با ریزه اسپور داد.

بعد از این اتفاق  مسئولان استقلال و تراکتورسازی که در لیگ سال قبل بعد از پرسپولیس مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند از تخلف بزرگ این باشگاه سخن به میان آوردند و حتی تراکتورسازی خواهان کم کردن امتیازات پرسپولیس در دیدارهایی شد که مهدی طارمی به میدان رفته تا بدین ترتیب تراکتورسازی قهرمان لیگ لقب بگیرد.

در همین راستا هوادارن استقلال و تراکتورسازی هم اقدام علیه باشگاه پرسپولیس را آغاز کردند. در پیج‌های هواداری تراکتورسازی متنی انگیلسی در راستای صحبت‌های طارمی تهیه شده و با قراردادن لینک سایت فیفا در بخش ارتباط با فیفا  خواسته شده این نامه را به فیفا بفرستند تا آنها اقدام به محرومیت پرسپولیس کنند.

همچنین برخی از هواداران به پیج اینستاگرام فیفا رفته‌اند و این مسئله رادر کامنت‌های خود در زیر پست‌های فیفا مطرح کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: