« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه سایت‌های بدون مجوز با انتشار برخی مقالات فضای شهرستان را ملتهب می‌کنند، گفت: ما این سایت‌ها را به دادستانی معرفی کردیم و اداره ارشاد نسبت به سایت‌های بدون مجوز هیچ تعهدی ندارد و دستگاه قضایی می‌تواند آن‌ها را فیلتر نماید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از فارس، جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع انقلاب و دهه فجر در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

سیدایرج کاظمی‌جو در این جلسه در ابتدا گریزی به مصوبات جلسه قبلی این شورا زد و با بیان اینکه یکی از این مصوبات برخورد با مراکز عرضه قلیان بود، اظهار داشت: پیرو این مصوبه نشستی در دفتر دادستان برگزار و تذکراتی به این مراکز داده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ادامه داد: استعمال قلیان در برخی کافه سنتی‌ها در سطح شهر جمع‌آوری و برای کافه‌های بیرون شهر دنبال تدابیر دیگری هستیم.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه کمیته‌های مختلفی برای اجرای برنامه‌های این دهه مشخص شده‌اند، گفت: هر کدام از این کمیته‌ها به فراخور خود برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌کنند.

کاظمی‌جو عدم حضور برخی مدیران عضو شورای فرهنگ عمومی در این جلسه را یادآور شد و با بیان اینکه نمایندگان چنین مدیرانی هم که در جلسه حضور می‌یابند سکوت می‌کنند، عنوان کرد: چنین مدیرانی از مفاد صورت‌جلسه اطلاع ندارند و موقع مصوبات اظهار بی‌اطلاعی می‌نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهیگلویه در ادامه با توجه به انتشار برخی مقالات در فضای مجازی که باعث ملتهب شدن جامعه می‌شود، گفت: برخی از سایت‌ها مجوز ندارند و ما این سایت‌ها را به دادستانی معرفی کردیم، و چنین مقالاتی از سوی همین سایت‌های بدون مجوز منتشر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اداره ارشاد نسبت به سایت‌های بدون مجوز هیچ تعهدی ندارد و دستگاه قضایی می‌تواند آن‌ها را فیلتر نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: