« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
ورزشی
تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازتسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی برسد.

سرور جپاروف (5 - پنالتی)، بهنام برزای (31) و علی قربانی (47 و 66) گل‌های استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. در این بازی پارس جنوبی از دقیقه 21 به دنبال اخراج سیف‌اللهی 10 نفره به کار خود ادامه می‌داد. همچنین این تیم در دقیقه 74 یک پنالتی را از دست داد.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتى، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن (میلاد زکی‌پور - 58)، على قربانى، مهدی قائدى (فرشید اسماعیلی - 79)، بهنام برزاى، امید ابراهیمى، سرور جپارف (فرشید باقری - 38) و داریوش شجاعیان.

ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی‌مهر، وحید حمدی‌نژاد (شهرام گودرزی - 71) ، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی (مهدی زبیدی - 83)، روح‌الله سیف‌اللهی، علی دشتی، احسان تأییدی (امید سینگ - 53) و ابراهیم صالحی.

نیمه اول
دقیقه 4: داور مسابقه با تشخیص خطا روی مهدی قائدی در محوطه جریمه پارس جنوبی، به سود استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 5: سرور جپاروف با وجود تشخیص ضربه پنالتی‌اش از سوی محسن فروزان، موفق شد گل اول استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 9: روح‌الله سیف‌اللهی در محوطه جریمه استقلال متوقف شد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و با تشخیص تمارض به مهاجم پارس جنوبی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 21: مهدی قائدی توسط سیف‌اللهی متوقف شد که داور مسابقه با نشان دادن کارت زرد دوم مهاجم پارس جنوبی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

دقیقه 31: پاس بلند داریوش شجاعیان با تعلل مدافعان پارس جنوبی به بهنام برزای رسید که این بازیکن به راحتی توپ را به تور دروازه فروزان چسباند.

دقیقه 34: علی قربانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 41: با تشخیص داور مسابقه امید نورافکن با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 44: فرشاد محمدی‌مهر ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی استقلال را به شکلی خطرناک روی دروازه ارسال کرد که بازیکنان پارس جنوبی موفق به استفاده از این توپ نشدند.

نیمه دوم
دقیقه 47: مهدی قائدی در محوطه جریمه پاس رو به بیرونی ارسال کرد که علی قربانی موفق شد توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 50: ارسال روی دروازه استقلال فرصت مناسب برای پارس جنوبی ایجاد کرد تا ابراهیم صالحی یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما علی قربانی توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید.

دقیقه 66: وریا غفوری با پاسی رو به بیرون علی قربانی را صاحب موقعیت گل کرد تا این بازیکن مانند گل سوم استقلال و گل نخست خودش، دروازه پارس جنوبی را باز کند.

دقیقه 71: داور مسابقه روی ابراهیم صالحی اعلام خطای پنالتی کرد تا موقعیت خوبی برای گلزنی پارس جنوبی ایجاد شود.

دقیقه 74: امید سینگ پنالتی پارس جنوبی را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که مهدی رحمتی توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 76: شهرام گودرزی با انجام حرکات انفرادی در خط دفاعی استقلال ضربه‌اش را به سمت دروازه رحمتی شلیک کرد که باز هم مهدی رحمتی بازیکنان پارس جنوبی را ناکام گذاشت.

دقیقه 79: علی دشتی به دلیل خطایی که روی اسماعیلی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 81: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه پارس جنوبی موقعیتی برای گلزنی داشت که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 82: این بار فرشید اسماعیلی شوت محکمی به سمت دروازه پارس جنوبی زد که فروزان تن به کرنر داد.

دقیقه 86: وریا غفوری با ضربه‌ای به سمت دروازه پارس جنوبی قصد باز کردن دروازه فروزان را داشت که توپ او به بیرون رفت.

به گزارش تسنیم، استقلال با این پیروزی 32 امتیازی شد و به یک قدمی پارس جنوبی 33 امتیازی رسید. آبی‌پوشان تهرانی با این پیروزی خود را آماده دیدار روز سه‌شنبه مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین