« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
در نشست مدیر کل ارشاد استان با اصحاب رسانه عنوان شد؛
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه گفت:اسلام بدون عدالت معنا ندارد نمی توانیم در مدیریت ها و قدرت ها تبعیض قایل شویم و اسمش را دین بگذاریم دین یعنی اینکه کرامت انسان حفظ شود و تحقیر نشوند در این شرایط انقلاب تداوم خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:استقلال خواهی و خودباوری ملت غیور ایران که میراث گرانبهای امام راحل است باید در چهل سالگی انقلاب طرح و مورد توجه قرار گیرد.


دکتر رضا دهبانی پور افزود: این انقلاب حاصل زحمات زیادی است و از قبل خون شهدا و حضور یکپارچه مردم ایجاد شده است و  مردم ما در پیدایی این انقلاب نقش اصلی و اساسی را داشتند.

وی بیان کرد: همه اقشار مردمی در پیدایی این انقلاب نقش داشتند  و انقلاب با علاقه خاص و مطالبه مردم و با  شعار دین خواهی، اسلام خواهی و عدالت خواهی رخ داده است.

ایشان به نقش تاریخی و ویژه امام خمینی در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت :امام خمینی با مبارزین و مردم رنگ و غلظت دین اسلام را برجسته کرد و انقلاب اسلامی رخ داد.

دکتر دهبانی پور با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و مقایسه آن با انقلابهای دیگر گفت: انقلاب های رسانه ای و فیسبوکی مثل انقلاب های گذشته نیستند این انقلاب ها بی سر هستند انقلابهایی نبودند که در فرایند ساخته شوند انی به وجود امدندن و انی از بین رفت.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سال 1357یک رهبری واحد داشت و توانست اثر گذار باشد این رمز پیروزی اتقلاب اسلامی است امروز هم اگر قرار باشد تداوم پیدا کند باید خواست مردم و مطالبات مردم در دستور کار مسولان و مدیران باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به اعتراضات اخیر مردمی در بعضی از شهرها با تفکیک مطالبات به حق مردم و سوء استفادهای بوجود آمده تصریح کرد: باید دید معترضان چه می خواهند اینها بخشی از جامعه هستند که مطالباتی دارند ولی با صدای بلند حرفشان را زدند که صدایشان را مدیران بشنوند.

دهبانی پور تاکید کرد :واضح است که ترامپ برای مردم ایران دل نمی سوزاند و می گوید اینها گرسنه هستند حتی شان انسانی مردم و ملت ما  را در نظر نمی گیرد و قطعا دشمن گاهی کارهایی می کند اما اینکه بگوییم دشمن آن را به وجود آورده است  ندیدن ماجراست.

وی در ادامه با بیان اینکه :مردم را باید دید و محتوای این انقلاب دین اسلام است افزود : نمی توانیم ازخواست به حق مردم عبور کنیم مردم دینی زندگی کرده اند و دارند زندگی می کنند رمز دیگر بقای نظام این است که نگذاریم درگیری و هرج و مرج شکل بگیرد .

دکتر دهبانی پور با تاکید بر اینکه : منویات مقام معظم رهبری را باید در نظر گرفت اظهار داشت: اسلام بدون عدالت معنا ندارد نمی توانیم در مدیریت ها و قدرت ها  تبعیض قایل شویم و اسمش را دین بگذاریم دین یعنی اینکه کرامت انسان حفظ شود و تحقیر نشوند در این شرایط انقلاب تداوم خواهد داشت.

دهبانی پور در ادامه با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر در استان برگزار می شودافزود: 18فیلم امسال به استان داده شده است که در دو سالن سینمایی فرهنگ و ارشاد و سینما دهناد دهدشت برگزار می شوند.

وی تصریح کرد :هر کدام از فیلم ها سه سانس است و تفاوت ان با سال های قبل این است که اکران فیلم های مختص کودکان را داریم.

مدیر کل ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت و احترامی که برای کودکان داریم تلاش می کنیم که بلیط را نفروشیم بلکه سالن تقسیم بندی شود که کودکان استفاده کنند.

دکتر دهبانی پور با تشریح دومین رویداد فرهنگی استان گفت: نمایشگاه کتاب استانی با 270 ناشر و در 135غرفه عرضه می شود و در کنار انها غرقه های رسانه دیجیتال نیز برگزار می شود ما تلاش می کنیم بهترین ناشرها به استان ها بیایند.

وی افزود :برخی ناشران حاضر نیستند تخفیف دهند اگر مقداری تامل کنند که همه ایران باید بهره ببرند باید این بهانه ها را نگیرند.

دکتر دهبانی پور به رخدادهای  فرهنگی دیگر در  استان اشاره کرد و گفت:جشنواره قران و عترت را در استان داریم 16جشنواره در این هفته اجرا می شود تبلور قران و عترت را در تئاتر، پایان نامه ها،خوش نویسی در قران و عترت،تجسمی،فیلم کوتاه این هفته اجرایی می شوند در نقاط مختلف استان انجام می شود و در نهایت در یک  اختتامیه قران و عترت در یاسوج بر گزار می شود.

وی افزود: اواها و نواها برنامه بعدی در دستور کار است که 22تا23بهمن برگزار می شود و مبتنی بر موسیقی بومی و سنتی استان است که توسط بچه های موسیقی خود استان استفاده می کنیم و البوم موسیقی به صورت بومی استخراج می شود که توانمندی هنرمندان را می بینیم.

دهبانی پور از برگزاری  ازمون سراسری قران و عترت در 10 اسفندماه در سطح استان خبر داد و گفت : تا کنون بیش از 1500نفر در این خصوص ثبت نام کرده اند.

ایشان در پایان همچنین از برگزاری منطقه ای شعر ققنوس با حضور  8استان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: